قایق بادی

قایق بادی دو نفره بست وی مدل 61064

از {{model.count}}

bestway 61046, 2 person inflatable boat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی دو نفره بست وی مدل هیدرو فورث، سبک ترین و کم حجم ترین قایق بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای تفریحات در آب های آرام از جمله ماهگیری مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای ساختار کف بادشو به همراه بدنه ای با سه دریچه باد بوده از همین رو ایمنی لازم را برای مصرف کنندگان فراهم می سازد.

قایق بادی دو نفره بست وی مدل Hydro Force، از جدید ترین قایق بادی رفتینگ عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی و ماهیگیری در آب های آرام تولید شده است. این محصول همانند مدل های دیگر هم رده خود از طراحی و ساختار بدنه مشابهی برخوردار بوده و توسط سه دریچه باد اصلی راه اندازی و مورد استفاده قرار می گیرد. دریچه های باد از ساختار دابل لاک برخوردار بوده تا هنگام باد زدن مانع از برگشت باد به بیرون شود. از ویژگی های مهم در طراحی بدنه می توان به کف بادشو و مواج برای ایجاد محلی نرم و راحت جهت نشستن، اهرم نگهدارنده پارو، طناب نجات و دستگیره حمل در حالت باد شده اشاره کرد.

قایق بادی 2 نفره تفریحی بست وی دارای ابعاد باد شده (طول: 228 سانتی متر، عرض: 121 سانتی متر) بوده و می تواند تا مقدار 170 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. این ابعاد تمام قسمت های باد شده را شامل شده اما با این وجود محلی مناسب برای نشستن دو نفر در سنین بزرگسال را فراهم ساخته است. بدنه اصلی ساخته شده از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه و سه لایه بوده که بدنه ای با کیفیت بالا ایجاد کرده از همین رو در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین استفاده در برابر نور آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. این متریال امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر را جهت حمل راحت تر داشته و دارای وزن بسته بندی 5.2 کیلوگرم می باشد. برای خرید قایق بادی دو نفره تفریحی و ماهیگیری بست وی می توانید به روش اینترنتی و یا تلفنی و حتی حضوری به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

طول
228 سانتی متر
عرض
121 سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
تحمل وزن
170 کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
ندارد
وزن
5.2 کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
طناب نجات
سایر ویژگی ها
دارای کف بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...