جکوزی بادی

فیلتر کاغذی پمپ تصفیه جکوزی اینتکس مدل 29001

از {{model.count}}

intex 29001 jacuzzi pump filter

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

فیلتر کاغذی پمپ تصفیه جکوزی اینتکس یکی از پر مصرف ترین لوازم جانبی برای نظافت آب انواع جکوزی پیش ساخته محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این فیلتر دارای جنس کاغذ با قدرت جذب بالا بوده و امکان شستشو و استفاده مجدد را خواهد داشت. این کالا در یک پکیج 2 عددی به فروش می رسد.

فیلتر کاغذی پمپ تصفیه جکوزی بادی محصولی از شرکت اینتکس که در میان مهمترین لوازم جانبی مصرفی در زمینه نظافت محسوب می شود. این فیلتر ساختار کاغذی داشته و از کاغذ هایی متصل شده به بدنه پلاستیکی با قدرت جذب بالا بهره می برد بنابراین زباله های درون آب انواع جکوزی بادی و پیش ساخته را به خوبی جذب می کند.

این فیلتر قابلیت شستشو نیز داشته و می توان از آن دو الی سه بار استفاده کرد. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به قابلیت تعویض آسان، امکان اتصال به پمپ تصفیه انواع جکوزی بادی اینتکس و همچنین پکیج 2 عددی با وزن 250 گرمی اشاره کرد. برای خرید فیلتر کاغذی پمپ تصفیه جکوزی بادی می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

وزن
۲۵۰ گرم
سایر ویژگی ها
قابل شستشو
بسته دو عددی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...