لوازم یدکی استخر پیش ساخته

فیلتر پمپ تصفیه کاغذی استخر پیش ساخته اینتکس مدل 29002

از {{model.count}}

intex 29002 pool type A filter cartridge

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

فیلتر پمپ تصفیه کاغذی استخر پیش ساخته اینتکس مدل 29002 در بسته بندی این محصول دو عدد فیلتر کاغذی نوع A اینتکس مناسب برای تصفیه استخر پیش ساخته و ایزی ست اینتکس قرار داده شده است برای خرید و قیمت فیلتر پمپ تصفیه استخر پیش ساخته اینتکس از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

همانطور که میدانید اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ استخر پیش ساخته می باشد که محصولات متنوعی را در این زمینه تولید کرده است و در همین جهت محصولات یدکی زیادی را تولید و عرضه کرده است که پمپ تصفیه و فیلتر آن یکی از پر استفاده ترین لوازم استخر پیش ساخته می باشد، با استفاده از پمپ تصفیه می توانید به راحتی آب داخل استخر خود را تصفیه کنید و دیگر مجبور به تعویض سریع آب استخر پیش ساخته خود نخواهید شد. پمپ تصفیه های اینتکس در سری های مختلفی ساخته شده است که فیلتر کاغذی یکی از آنها می باشد، این پمپ تصفیه از فیلتر کاغذی استفاده می کند که قدرت تصفیه بسیار بالایی دارد  و مناسب برای انواع استخر پیش ساخته و ایزی ست با ابعاد متوسط می باشد.

در بسته بندی این محصول دو عدد فیلتر کاغذی تصفیه آب استخر پیش ساخته اینتکس قرار گرفته شده است، البته شایان ذکر است که این اینتکس پمپ تصفیه استخر پیش ساخته خود را در سه سایز مختلف تولید کرده است که با حروف A،B و C نام گذاری کرده است که پمپ تصفیه متوسط آن سایز A هست .این پمپ تصفیه از نوع فلیتر A است که  مناسب برای استخر ایزی ست و پیش ساخته های 2 الی 4.5 متری می باشد. این فیلتر در پمپ تصفیه قرار میگرد و با استفاده از یک شیلنگ که از استخر به سمت پمپ آب را میکشد به داخل پمپ هدایت کرده و پس از تصفیه از خروجی، آب را به داخل استخر هدایت میکند. برای خرید فیلتر پمپ تصفیه کاغذی استخر پیش ساخته اینتکس مدل 29002 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید.

وزن
۳۰۰ گرم
جنس بدنه
کاغذی
سایر ویژگی ها
سایز A
بسته ۲ عددی
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...