تشک بادی روی آب

صندلی بادی روی آب تخت شو اینتکس مدل 58847

از {{model.count}}

intex 58847 suntanner inflatable folding chair

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

صندلی بادی روی آب تخت شو اینتکس یک محصول دو کاره می باشد که می توان از آن درون استخر به عنوان مبل بادی روی آب و یا تشک بادی روی آب استفاده نمود. این شناور استخری دارای طراحی بسیار زیبا و با کیفیتی بوده که توسط شرکت اینتکس در سال 2019 روانه بازار گردید. در ادامه می توانید جزئیات بیشتری از این تشک بادی استخر را مشاهده بفرمایید.

صندلی بادی روی آب تخت شو اینتکس مدل 58847 محصولی بسیار زیبا و با کیفیت شرکت اینتکس می باشد که طراحی شده برای استفاده درون استخر است. این صندلی بادی در واقع یک محصول دو کاره است که شما می توانید علاوه بر نشستن بر روی آن در کنار استخر، به عنوان یک تشک بادی روی آب نیز استفاده نمایید. این مبل بادی روی آب دارای یک عدد تکیه گاه نیز می باشد که راحتی آن را دو چندان نموده. جنس بدنه این تشک بادی روی آب اینتکس همانند سایر محصولات بادی این کمپانی و دیگر لوازم شنا و تفریحات آبی تولید شده از وینیل می باشد. وینیل از متریال هایی بوده که تمامی کمپانی های تولید کننده محصولات بادی همانند شرکت intex و شرکت bestway از آن برای تولیدات خود استفاده می کنند.

این جنس از بدنه از دوام بالایی برخوردار بوده و در اثر تابش مستقیم خورشید دچار تغییر رنگ و یا تغییر حالت نخواهد شد. ظرفیت این صندلی بادی روی آب اینتکس یک نفره بوده و دارای ابعادی همانند طول: 198 سانتی متر، عرض: 94 سانتی متر و ارتفاع: 23 سانتی متر می باشد. تحمل وزن آن نیز چیزی نزدیک به 100 کیلوگرم بوده و وزن خود محصول نیز 2.6 کیلوگرم است که بسیار سبک بوده و به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشد. شما می توانید این تشک بادی روی آب تاشو را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
198 سانتی متر
عرض
94 سانتی متر
ارتفاع
23 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن
2.6 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...