شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

صندلی بادی روی آب بست وی مدل 43402

از {{model.count}}

bestway 43402 floating inflatable chair

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

صندلی بادی روی آب بست وی مدل 43402 یک وسیله تفریحی می باشد که از آن در استخر ها و سایر مکان های آبی می توان استفاده نمود. این مبل بادی روی آب تولید شده از وینیل بوده و وسیله بسیار مناسبی برای آفتاب گرفتن و استراحت است. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تری را در مورد این محصول مشاهده بنمایید.

صندلی بادی روی آب بست وی مدل 43402 این محصول یکی از سری محصولات تفریحی آبی شرکت bestway می باشد که اخیرا تولید و در بازار محصولات بادی عرضه شده است. این مبل بادی روی آب یک محصول کاربردی و بسیار با کیفیت می باشد که در همان ابتدای ورود آن به بازار توانست تا به یکی محصولات پر فروش این شرکت تبدیل شود. از این محصول می توان در تمامی مکان های آبی همانند استخر، استخر پیش ساخته، دریاچه، دریا و ... استفاده نمود. همچنین قابل استفاده در فضای اطراف استخر نیز می باشد.

همانطور که در تصاویر محصول پیداست، این مبل بادی روی آب یک نفره از رنگ بدنه آبی برخوردار بوده که در قسمت تکیه گاه دارای طرح است. در یک طرف آن نیز یک عدد محل قرارگیری بطری تعبیه شده است که به افراد امکان به همراه داشتن نوشیدنی را در حین استراحت بر روی آب می دهد. این محصول نیز همانند هزاران محصولات بادی دیگر این شرکت، از وینیل تولید شده است. همانطور که می دانید وینیل، مناسب ترین گزینه برای تولید محصولات بادی در دنیا به شمار رفته و تمامی کمپانی های بزرگ تولید کننده این دسته از محصولات از این متریال برای تولید محصولات خود استفاده می کنند.

ابعاد این مبل تشکیل شده است از طول: 176 سانتی متر و عرض: 107 سانتی متر که مناسب استفاده تمامی سنین می باشد. به وسیله این محصول می توان بر روی آب به استراحت، تفریح و یا آفتاب گرفتن پرداخت. شما می توانید برای دریافت راهنمایی های بیشتر در مورد خرید این محصول و یا مشاوره در مورد خرید محصولات بادی با همکاران ما در فروشگاه مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

طول
۱۷۶ سانتی متر
عرض
۱۰۷ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۴ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب بزرگسالان
بدنه ضدپوسیدگی
دارای محل قرارگیری بطری

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...