مبل بادی

صندلی بادی دو نفره اینتکس مدل 68560

از {{model.count}}

intex 68560 2 person inflatable chair

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

صندلی بادی دو نفره اینتکس با طراحی بدنه ارتفاع کوتاه از متفاوت ترین مبل بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس برای استفاده منزل به منظور تماشای تلویزیون ، بازی های رایانه ای و استراحت های سطحی به همراه رویه مواج و ضد تعریق و دو محفظه مخصوص بطری عرضه شده در نمایندگی اینتکس

صندلی بادی دو نفره ارتفاع کوتاه اینتکس یکی از معدود مبل بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس برای استراحت های سطحی ، تماشای تلویزیون ، بازی های رایانه ای و مطالعه بوده که قابل استفاده برای تمامی سنین از جمله بزرگسالان خواهد بود. این صندلی بادی دو نفره اینتکس در واقع در دو رنگبندی مختلف عرضه شده بهترین گزینه برای استفاده در منزل ، اتاق های خواب ، محل کار و همچنین در ویلا ها خواهد بود. همانطور که اشاره کردیم طراحی و ساختار بدنه در این محصول به صورت ارتفاع کوتاه بوده که بیشتر شامل نشیمنگاه آن می شود از همین رو پای تمامی افراد مصرف کننده به راحتی به زمین خواهد رسید. ابعاد راه اندازی شده آن برابر با (طول: 155 سانتی متر ، عرض: 117 سانتی متر ، ارتفاع: 74 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده دو نفر به صورت همزمان می باشد. با توجه به این ابعاد مقدار تحمل وزن به 200 کیلوگرم رسیده که نشان دهنده کیفیت و استحکام خوب این صندلی بادی خانگی می باشد.

از ویژگی های مهم در طراحی و ساختار بدنه می توان به نشیمنگاه و تکیه گاه مواج و مشبک آن اشاره کرد. این نوع طراحی اعضای بدن را به خوبی پوشش داده و با عبور جریان هوا از خود مانع از تعریق بالای مصرف کنندگان خواهد شد. همچنین ساختار بدنه به گونه ای بوده که با گرفتن وزن به خود تعادل لازم را جهت جلوگیری از حرکت های اضافی ایجاد خواهد کرد. دو محفظه مخصوص بطری نیز روی دستگیره ها تعبیه شده که توسط آن می توان انواع وسیله های کوچک و کاربردی مانند موبایل را نیز جای داد. صندلی بادی 2 نفره بزرگسال و کودک اینتکس دارای جنس بدنه ای از نوع پلاستیک PVC بوده که از دو روکش جیر و وینیل برای قسمت بیرونی آن استفاده شده است.

PVC متریالی رایج برای تولید انواع محصولات بادی بوده که در این محصول نیز از آن استفاده شده است. متریالی که با وجود ساختار دو لایه خود انعطاف پذیری بالایی برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر دارد. علاوه بر این به دلیل به کار بردن روکش جیر محلی نرم و راحت برای نشستن ایجاد کرده و تا حدودی در کاهش تعریق موثر خواهد بود. گفتنی است که در صورت آسیب دیدن هر نقطه ای از بدنه اصلی امکان تعمیر و استفاده مجدد از آن توسط بسته تعمیرات محصولات بادی فراهم می باشد. برای خرید صندلی بادی دو نفره خانگی اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و محصول مورد نظر را به دو روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت سفارش نمایید.

طول
155 سانتی متر
عرض
117 سانتی متر
ارتفاع
74 سانتی متر
تحمل وزن
200 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی مخملی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
4.1 کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای دو محفظه بطری
دارای نشیمنگاه با ارتفاع کوتاه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...