شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور فومی طرح نودل بست وی مدل 32108

از {{model.count}}

bestway 32108 float noodle

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور فومی طرح نودل بست وی از جدید ترین لوازم شنا و تفریحات آبی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت استفاده در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها تولید شده است. این محصول خاصیت حالت پذیری داشته و در پکیج های 12 و 24 عددی عرضه می شود.

شناور فومی بست وی با طرح نودل یکی از جدید ترین لوازم شنا و تفریحات آبی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که می تواند هم در زمینه تفریحات آبی و هم به منظور آموزش شنا در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول در واقع تولید شده از فوم ضخیم و مقاوم با خاصیت شکل گیری در حالت های متفاوت بوده تا شکل مورد نیاز خود را به این نودل فومی شناور داده و سپس استفاده نمایید.

این محصول در یک پکیج 24 عددی با رنگبندی مختلف عرضه شده و برای استفاده سنین 6 الی 12 سال بهترین گزینه خواهد بود. از ویژگی های دیگر این محصول تفریحی آبی می توان به طول 122 سانتی متری و قطر 6.5 سانتی متری آن اشاره کرد. هر شناور نودل دارای وزن 360 گرمی بوده که وزنی بسیار سبک محسوب می شود. لازم به ذکر است که در متریال این محصول به هیچ عنوان مواد مضر و رنگ های مصنوعی استفاده نشده تا آسیبی به فرزندان شما بخصوص در صورت برخورد با نور آفتاب و دمای گرم آب وارد نکند. برای خرید شناور نودل فومی بست وی می توانید به روش اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۶.۵ سانتی متر
طول
۱۲۲ سانتی متر
تحمل وزن
60 کیلوگرم
وزن
۶۵۰ گرم
جنس
فوم
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...