شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی کوسه کودک بست وی مدل 41405

از {{model.count}}

bestway 41405 baby shark float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی کودک بست وی با طرح کوسه، یکی از پر طرفدار ترین شناور بادی استخری عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که در میان مدل و طرح های جدید قرار می گیرد. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی نسبت به قیمت خود بوده و برای کودکان بالای 3 سال قابل استفاده خواهد بود. این محصول همانند بسیاری از انواع شناور بادی تفریحی دارای دستگیره تعادل می باشد.

شناور بادی کوسه کودک تولید شده توسط شرکت بست وی، یکی از مهیج ترین شناور بادی استخری عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای سنین کودکان بالای 3 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 183 سانتی متر، عرض: 102 سانتی متر) بوده و تا مقدار 45 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت بنابراین با توجه به حجم بزرگ خود می تواند تعادل لازم را روی آب داشته باشد. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 800 گرم عرضه می شود.

جنس بدنه شناور بادی کوسه بست وی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که متریالی سبک و منعطف را ایجاد کرده است. این نوع جنس بدنه در برابر دمای متفاوت آب و نور آفتاب مقاوم بوده به همین جهت می توانید با خیالی آسوده در فضای باز استفاده کنید. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به داشتن دو دستگیره پلاستیکی متصل به بدنه جهت حفظ بیشتر تعادل کودکان شما اشاره نمود. برای خرید شناور بادی طرح کوسه کودک بست وی می توانید پس از ثبت سفارش آنلاین و یا تلفنی در نمایندگی اینتکس، محصول خود را درب منزل دریافت کنید.

طول
۱۸۳ سانتی متر
عرض
۱۰۲ سانتی متر
تحمل وزن
۴۵ کیلوگرم
وزن
۸۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای دو دستگیره پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...