شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی کودک طرح سفره ماهی مدل 57550

از {{model.count}}

intex 57550 flat fish inflatable floating

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی طرح سفره ماهی کودک تولید شده توسط شرکت اینتکس با طراحی و رنگ فانتزی برای تفریحات آبی در انواع استخر ها به همراه دو دستگیره تعادل در نمایندگی اینتکس

شناور بادی طرح سفره ماهی کودک یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین شناور بادی کودک تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای سنین کودکان بالای 3 سال عرضه شده است. انواع شناور بادی به دلیل داشتن تنوع بالا از نظر نوع طراحی و ابعاد بازه انتخاب افراد مصرف کننده را بر اساس نیاز های خود افزایش داده است. طراحی و ساختار بدنه همانطور که در تصویر قابل مشاهده بوده مانند یک سفره ماهی طراحی شده که از دو دستگیره پلاستیکی تعبیه شده روی خود بهره مند می باشد از همین رو تعادل لازم را روی آب خواهد داشت. همانطور که می دانید انواع شناور بادی تنها برای استفاده در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها تولید شده و استفاده از آنها در آب های آزاد خطرناک خواهد بود.

این محصول ابعادی برابر (طول: 188 سانتی متر ، عرض: 145 سانتی متر) داشته که ابعادی مناسب برای استفاده سنین بالای 3 سال خواهد بود. ابعادی که شامل تمام قسمت های باد شده بوده اما در حالت جمع شده ابعاد ذکر شده بسیار کمتر خواهد شد. با توجه به این ابعاد و نوع متریال تحمل وزن آن به 40 کیلوگرم رسیده که نشان برای این محصول مقداری قابل قبول محسوب می شود. جنس بدنه و متریال مورد استفاده در این شناور بادی کودک از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که رایج ترین متریال مورد استفاده در انواع محصولات بادی بخصوص شناور بادی می باشد.

متریالی که در برابر دما و فشار آب مقاوم بوده و در صورت برخورد نور آفتاب به آن آسیبی به شناور وارد نخواهد شد تا با خیالی راحت در فضای باز استفاده شود. از ویژگی های دیگر این متریال می توان به انعطاف پذیری بالای آن جهت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر و استفاده مجدد اشاره کرد. در صورتی که هر قسمتی از بدنه آسیبی به آن وارد شود توسط بسته تعمیرات محصولات بادی به راحتی قابل ترمیم خواهد بود. برای راه اندازی و باد زدن به این کالا استفاده از پمپ باد دستی کوچک اینتکس نیز پاسخگو بوده که از فروشگاه مستر اینتکس قابل خرید خواهد بود.

برای این کار کافیست با توجه به اندازه دریچه باد تعبیه شده روی بدنه اصلی نازل پمپ باد را به آن متصل کرده و سپس تا زمانی شکل و استحکام لازم را به خود می گیرد اقدام به باد زدن کرد. دقت داشته باشید که بیش از حد بدنه حالت سفت به خود نگیرد زیرا در غیر اینصورت به درز های بدنه آسیب وارد خواهد شد. برای خرید شناور بادی اینتکس با طرح سفره ماهی کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

طول
188 سانتی متر
عرض
145 سانتی متر
تحمل وزن
40 کیلوگرم
وزن
1.2 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای دو دستگیره پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...