شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی کودک تخته ای مدل 58161

از {{model.count}}

intex 58161 disney inflatable floating

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی کودک اینتکس با طرح تخته ای دیزنی مناسب برای تفریحات آبی کودکان در انواع استخر ها. دارای دو دستگیره متصل به بدنه برای حفظ تعادل در نمایندگی اینتکس

شناور بادی کودک اینتکس مدل تخته ای یکی از ساده ترین شناور بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس و در دسته محصولات بادی دیزنی اینتکس بوده که برای تفریحات آبی و شنا در آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها عرضه شده است. این محصول به گونه ای طراحی و ساخته شده که علاوه بر تفریحات آبی می تواند گزینه مناسبی برای آموزش اولیه شنا نیز باشد. طراحی رویه به صورت مواج بوده و به دلیل داشتن لبه های بزرگتر از ایجاد سطح لغزنده جلوگیری خواهد کرد. وجود دو دستگیره پلاستیکی در قسمت رویه محلی برای گرفتن شناور برای مصرف کنندگان ایجاد کرده تا در نتیجه تعادل لازم را هنگام استفاده فراهم سازد.

این محصول توسط یک دریچه باد راه اندازی و باد می شود. برای این کار می بایست یک پمپ باد از فروشگاه مستر اینتکس تهیه کرده و سپس با توجه به اندازه دریچه باد روی بدنه نازل پمپ باد را متصل و اقدام به باد زدن کرد تا زمانی که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. کوچکترین پمپ باد اینتکس نیز برای راه اندازی این محصول پاسخگو خواهد بود بنابراین نیازی به هزینه های بیشتر جهت خرید پمپ باد نخواهد بود. شناور بادی کودک اینتکس ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل بوده که متریالی رایج در تولید انواع شناور بادی محسوب می شود. این متریال در برابر فشار و دمای آب مقاوم بوده و در صورت استفاده در برابر نور آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد از همین رو می توان با خیالی راحت در فضای باز استفاده کرد.

از ویژگی های دیگر این متریال می توان به انعطاف پذیری بالا جهت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن اشاره کرد. در صورتی که هر قسمتی از بدنه آسیب ببیند توسط بسته تعمیرات محصولات بادی قابل ترمیم خواهد بود. شناور بادی تخته ای کودک دارای ابعاد (طول: 108 سانتی متر ، عرض: 57 سانتی متر) بوده که برای استفاده سنین بالای 3 سال گزینه مناسبی خواهد بود. طبق این ابعاد و نوع جنس بدنه تحمل وزن این محصول به 40 کیلوگرم رسیده که مقداری قابل قبول برای این محصول به حساب می آید. برای خرید شناور بادی کودک اینتکس کافیست به وبسایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
108 سانتی متر
عرض
57 سانتی متر
تحمل وزن
40 کیلوگرم
وزن
590 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای دو دستگیره پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...