شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی کودک بست وی طرح اردک مدل 34151

از {{model.count}}

bestway 34151 duck inflatable float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی کودک بست وی طرح اردک مدل 34151 در واقع یک وسیله تفریحی برای تفریحات آبی کودک می باشد که در سال 2021 توسط bestway تولید و روانه بازار محصولات بادی شده است. این محصول تولید شده از وینیل با ضخامت بسیار بالا است. اطلاعات بیشتر در مورد این شناور بادی ارزان را می توانید در ادامه مشاهده بفرمایید.

شناور بادی کودک بست وی طرح اردک مدل 34151 یک وسیله تفریحی-آبی به شمار می رود که توسط شرکت بست وی برای کودکان طراحی شده است. این محصول از سری محصولات بادی بسیار پر طرفدار این شرکت بوده که تا به امروز توانسته است تا فروش بسیار فوق العاده ای را پشت سر بگذارد. این شناور بادی استخر کودک به طرح یک جوجه اردک بوده که رنگ بدنه آن به رنگ زرد طراحی شده است. به وسیله این محصول، کودکان می توانند اوقات فراغت پر نشاطی را داخل استخر سپری کرده و به همراه دوستان و یا خانواده خود به تفریحات آبی بپردازند.

همانند دیگر محصولات بادی، این شناور بادی ارزان نیز از وینیل تولید شده است. وینیل به کار رفته در این محصول از ضخامت بسیار بالایی برخوردار بوده که دارای مقاومت خوبی در برابر تابش مستقیم خورشید است. ابعاد آن نیز طراحی شده از طول: 111 سانتی متر، عرض: 98 سانتی متر و ارتفاع: 51 سانتی متر. وزن بسته بندی آن نیز 700 گرم می باشد که وزنی سبک را دارا بوده و امکان جابجایی آسان و راحت را به افراد می دهد. از این محصول می توان برای تفریحات آبی کودک، داخل استخر، استخر پیش ساخته، دریا و ... استفاده نمود. شما می توانید برای خرید شناور بادی کودک و مشاهده اطلاعات و قیمت شناور بادی استخر بست وی، به سایت فروشگاه مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
۱۱۱ سانتی متر
عرض
۹۸ سانتی متر
ارتفاع
۵۱ سانتی متر
تحمل وزن
۴۵ کیلوگرم
وزن
۷۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
بدنه ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...