شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی کودک اینتکس طرح کالسکه مدل 56514

از {{model.count}}

intex 56514 pool float

تعداد
نوع
3,190,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی کودک اینتکس طرح کالسکه یکی از جذاب ترین محصولات بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که تشکیل شده از یک کالسکه و یک عدد اسب بوده که ساختار هر دو آن ها به صورت بادی می باشد. در ادامه مشخصات دقیق تری از این شناور بادی کودک قرار داده شده است.

شناور بادی کودک اینتکس طرح کالسکه مدل 56514 از سری وسیله بازی ها و اسباب بازی های تولید شده توسط intex بوده که در سال 2020 تولید و در بازار محصولات بادی در سرتاسر دنیا عرضه شد. این محصول در واقع کاربرد های متفاوتی دارد که هم می توان از ان درون استخر و به عنوان شناور بادی استفاده نمود و هم می توان درون فضای منزل و یا اتاق، به عنوان یک وسیله بازی بادی بهره برد. این شناور بادی تشکیل شده از یک عدد کالسکه بادی و یک عدد اسب بادی می باشد که هر کدام از آن ها تولید شده از وینیل بوده و دارای دوام و تحمل وزن بسیار خوبی می باشند. 

کالسکه این محصول به رنگ صورتی بوده و دارای تکیه گاه نیز است و از ظرفیت حمل 2 لی 3 کودک برخوردار می باشد. اسبی که درون تصاویر نیز قابل رویت است دارای ظرفیت یک نفره بوده و رنگ بدنه آن نیز به رنگ سفید می باشد. این محصول می تواند یک اسباب بازی سرگرم کننده بسیار جذاب و دوست داشتنی برای کودکان به شمار برود که به وسیله آن می توانند به همراه دوستان خود به بازی و سرگرمی های پرنشاط مشغول شوند. ابعاد این کالسکه تشکیل شده از طول: 145 سانتی متر، عرض: 135 سانتی متر و ارتفاع: 104 سانتی متر است. ابعاد اسب نیز از طول: 124 سانتی متر، عرض: 58 سانتی متر و ارتفاع: 66 سانتی متر تشکیل گردیده است. 

شما می توانید این محصول جذاب را از فروشگاه اینتکس با قیمت ارزان و خدمات پس از فروش خریداری کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در مستر اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

ابعاد کالسکه
145 × 135 × 104 سانتی متر
ابعاد اسب
124 × 58 × 66 سانتی متر
تحمل وزن
80+ کیلوگرم
وزن
6 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای برچسب تعمیرات
دارای دو دستگیره پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...