شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی کودک اینتکس طرح لاکپشت مدل 57524

از {{model.count}}

intex 57524 pool float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی اینتکس طرح لاکپشت مدل 57524 از دیگر محصولات اینتکس، این شناور بادی روی آب مناسب برای استفاده کودکان و نوجوانان تا 60 کیلوگرم، دارای دستگیره تعادل بر روی تشک بادی برای حفظ تعادل، ساخته شده از پی وی سی و دارای کیفیت ساخت بسیار بالا. برای خرید تشک بادی روی آب طرح لاک پشت می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

تفریحات آبی در فصل تابستان و هوای گرم یک لذت بی وصف است که اکثر افراد علاقه مند به این نوع تفریح هستند. شنا در استخر، دریا و رودخانه در هوای گرم می تواند یک خاطره ی به یاد ماندی را برای ما بسازد. از این رو شرکت های تولیدکننده انواع لوازم بادی محصولاتی را طراحی کرده اند که این لذت این تفریح را دو چندان میکند. شناور بادی روی آب، حلقه شنا بادی، تشک بادی روی آب و.... از این دسته محصولات هستند. شناور بادی روی آب مدل 57524 از سری محصولات ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، این برند دارای سابقه درخشانی در زمینه تولید محصولات بادی می باشد.

طراحی این محصول بر گرفته شده از لاک پشت می باشد که بر روی لاک آن دو عدد دستگیره برای حفظ تعادل تعبیه شده است، طراحی این محصول بسیار زیبا و جذاب است که به راحتی می تواند نظر هر کودکی را نسبت به خودش جذب کند. ابعاد این تشک بادی روی آب طرح لاک پشت برابر با 150 سانتی متر به طول، 127 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 30 سانتی متر دارد. جنس بدنه ی این محصول نیز از پی وی سی ساخته شده است که دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار آب و آسیب دیدگی از خودش نشان میدهد. با توجه به جنس بدنه و ابعاد این محصول دارای تحمل وزنی برابر با 60 کیلوگرم می باشد که مناسب برای استفاده کودکان و نوجوانان می باشد که وزن آنها تا 60 کیلوگرم می باشد. برای خرید شناور بادی روی آب اینتکس مدل 57524 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات اینتکس اقدام به عمل آورید.

طول
150 سانتی متر
عرض
127 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
تحمل وزن
60 کیلوگرم
وزن
1.8 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای دو دستگیره پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...