شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی لاما استخری بست وی مدل 36158

از {{model.count}}

bestway 36158 lama inflatable swimming ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی لاما استخری بست وی یکی از جدید ترین لوازم شنا بادی تفریحی تولید شده با طراحی بدنه حلقه ای بوده که توسط نمایندگی اینتکس جهت تفریحات آبی در استخر ها برای سنین بالای 6 سال عرضه می شود. این محصول به دلیل نوع طراحی بدنه خود تعادل خوبی روی آب ایجاد کرده و حتی با توجه به تحمل وزن 70 کیلوگرمی خود برای بزرگسالان نیز قابل استفاده خواهد بود.

شناور بادی استخری طرح لاما محصولی جدید از شرکت بست وی برای تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این شناور بادی بست وی در واقع طراحی بدنه حلقه ای داشته و با توجه به ابعاد باد شده (طول: 113 سانتی متر، عرض: 109 سانتی متر) خود قابل استفاده برای سنین بالای 6 سال می باشد. شناور حلقه بادی لاما تحمل وزن حداقل 70 کیلوگرمی داشته به همین جهت برای سنین بزرگسال نیز قابل استفاده می باشد در نتیجه بهترین گزینه برای تفریحات تابستانی در انواع استخر ها خواهد بود.

جنس و متریال تولید این کالا از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که متریال مقاوم در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب استخر خواهد بود. متریالی با انعطاف بالا که امکان جمع شدن این شناور بادی را در ابعاد کوچکتر فراهم ساخته تا با توجه به وزن بسته بندی 500 گرمی خود به راحتی قابل حمل در مسافرت ها نیز باشد. برای خرید شناور بادی طرح لاما بست وی می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس و یا به روش تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۱۱۳ سانتی متر
عرض
۱۰۹ سانتی متر
تحمل وزن
۷۰ کیلوگرم
وزن
۵۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...