شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی قایق بست وی مدل 34037

از {{model.count}}

bestway 34037 baby inflatable boat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی قایق بست وی کودک از سبک ترین و ارزان ترین شناور بادی استخری عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای سنین 3 الی 6 سال تولید شده است. این محصول دارای کف مواج و بادشو بوده و از یک طناب حمل و حرکت روی آب برخوردار است. این کالا توسط کوچکترین پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود.

شناور بادی کودک بست وی با طرح قایق، از جدید ترین شناور بادی یک نفره عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که بری کودکان 3 الی 6 سال مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که در تصاویر این کالا قابل مشاهده بوده طراحی بدنه مانند یک قایق بادی می باشد از همین رو تعادل بالایی در زمان استفاده روی آب خواهد داشت. البته از این محصول می بایست در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها استفاده نمایید. طراحی قسمت کف به صورت بادشو و مواج بوده تا محلی نرم و راحت برای نشستن ایجاد کند. این کالا در دو رنگبندی زیبا تولید شده و از یک طناب حمل متصل به بدنه نیز بهره می برد.

ابعاد شناور بادی قایقی کودک برابر با (طول: 102 سانتی متر، عرض: 69 سانتی متر) در حالت باد شده بوده و تا مقدار 30 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت. این محصول دارای بسته بندی نایلونی بوده از همین رو در کنار داشتن حجم بسیار کم و وزن 400 گرمی به راحتی قابل حمل خواهد بود. جنس بدنه تولید شده آن از PVC وینیل بوده که به راحتی در ابعاد کوچکتری برای حمل راحت تر جمع می شود. این متریال دارای قابلیت تعمیر نیز بوده تا از حالت یک بار مصرف بودن خارج شود. جهت خرید شناور بادی قایقی بست وی کودک می توانید به روش تلفنی و یا اینترنتی از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

طول
۱۰۲ سانتی متر
عرض
۶۹ سانتی متر
تحمل وزن
۳۰ کیلوگرم
وزن
۴۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای طناب حمل
کف بادشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...