شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی طرح وال بست وی مدل 41009

از {{model.count}}

bestway 41009 inflatable whale float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی طرح وال بست وی، یکی از بزرگترین شناور بادی استخری تولید شده درطرح حیوانات آبی بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول برای کودکان زیر 6 سال تولید و مورد استفاده قرار گرفته و دارای دو دستگیره تعادل نیز می باشد.

شناور بادی طرح وال بست وی از سری شناور بادی طرح حیوانات آبی شرکت بست وی محسوب شده که با توجه به ابعاد و تحمل وزن خود مناسب استفاده سنین زیر 6 سال خواهد بود. شناور بادی استخر کودک دارای ابعاد باد شده (طول: 203 سانتی متر، عرض: 102 سانتی متر) بوده از همین رو می تواند تا مقدار 50 الی 60 کیلوگرم تحمل وزن داشته باشد. برای حفظ تعادل بیشتر روی این شناور، دو دستگیره پلاستیکی تعبیه شده در حالی که ساختار بدنه نیز به گونه ای بوده تا نهایت تعادل را روی آب های سبک داشته باشید.

جنس بدنه شناور وال بادی بست وی از پلاستیک PVC وینیل دو لایه با رویه نرم بوده که در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود. این متریال انعطاف پذیری بالایی داشته تا در ابعاد کوچکتر جمع شود بنابراین با توجه به وزن بسته بندی 1.3 کیلوگرمی خود به راحتی در مسافرت ها نیز قابل حمل خواهد بود. جهت خرید شناور بادی طرح وال بست وی برای کودکان می توانید به روش اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۲۰۳ سانتی متر
عرض
۱۰۲ سانتی متر
تحمل وزن
۶۰ کیلوگرم
وزن
۱.۳ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای دستگیره پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...