شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی شورتی کودک اینتکس مدل 59574

از {{model.count}}

intex 59574 inflatable kiddie float

تعداد
نوع
270,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی شورتی کودک اینتکس مدل 59574 یکی از محصولات با کیفیت برند اینتکس می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی ضدحساسیت بوده و مناسب برای استفاده کودکان می باشد. دو دریچه باد مجزا و تکیه گاه برای استفاده راحت تر را می توان از ویژگی های مقبت این شناور بادی کودک برشمرد.

شناور بادی شورتی کودک اینتکس یک محصول کاربردی برای افرادی می باشد که یک محصول ایمن برای تفریحات آبی کودکان خود نیاز دارند تا بتوانند با خیال آسوده از شنا و سرگرمی های آبی لذت ببرند. این شناور بادی کودک شورتی یک محصول با کیفیت از شرکت اینتکس می باشد که دارای بدنه ای ساخته شده از پی وی سی وینیل با ضخامت مناسب می باشد که می تواند یک انتخاب مناسب برای کودکان تا ۲ سال باشد. قطر کلی این شناور بادی کودک ۶۷ سانتی متر بوده و به کمک این ابعاد، وزن محصول نیز بصورتی تبدیل شده است تا بتوانید به سادگی این محصول را جابجا نموده و در مسافرت های خود نیز از آن برای کودکان استفاده نمایید.

دریچه های باد این شناور بادی نیز از دو قسمت مجزا تشکیل شده است تا در صورت بروز مشکل برای یکی از دریچه ها، دیگری باد محصول را حفظ کرده و محصول را روی آب شناور نگه دارد. تکیه گاه تعبیه شده برای محصول نیز به کودکان شما راحتی دوچندان انتقال خواهد داد. اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر را می توانید از نمایندگی فروش محصولات بادی مستر اینتکس جویا شوید.

قطر
67 سانتی متر
تحمل وزن
20 کیلوگرم
وزن
300 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان تا ۲ سال
دارای تکیه گاه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...