شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی شورتی کودک اینتکس مدل 56585

از {{model.count}}

intex 56585 kiddie pool float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی شورتی کودک اینتکس مدل گرد، یکی از سبک ترین و ارزان ترین شناور بادی استخری کودکان زیر 1 سال بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. طراحی قسمت کف آن به گونه ای بوده که پای فرزندان شما را در بر گرفته تا تعادل بالایی ایجاد کند. این محصول بهترین گزینه برای تفریحات تابستانی کودکان داخل استخر در کنار والدین خود خواهد بود.

شناور بادی شورتی اینتکس کودک مدل گرد یکی از مفرح ترین لوازم شنا تفریحی مخصوص سنین 6 ماه تا 1 سال بوده که جهت استفاده در استخر ها تولید شده است. این محصول دارای کفی با طراحی شورتی بوده تا با توجه به طراحی گرد بدنه، تعادل لازم را روی آب برای فرزندان شما فراهم سازد. لبه بادشو فوقانی نیز در جلوگیری از خروج ناگهانی کودکان بسیار موثر خواهد بود. از ویژگی های دیگر در طراحی بدنه شناور استخری کودک می توان به تکیه گاه بادی سرخود آن اشاره کرد.

قطر باد شده این شناور شورتی اینتکس برابر با 70 سانتی متر بوده و قادر است تا مقدار 11 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. این محصول توسط دو دریچه هوا و به وسیله کوچکترین پمپ باد محصولات بادی در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی می شود. جنس و متریال ساخت آن از پلاستیک PVC وینیل بوده که بر خلاف وزن سبک خود در برابر نور آفتاب، دما و فشار آب مقاوم خواهد بود. محصولی که در یک بسته بندی با وزن 350 گرم عرضه می شود. برای خرید شناور بادی شورتی اینتکس کودک می توانید به روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

قطر
70 سانتی متر
تحمل وزن
11 کیلوگرم
وزن
350 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان 6 ماه تا 1 سال
بدنه ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...