شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی شورتی اینتکس طرح هندوانه مدل 56592

از {{model.count}}

intex 56592 kid watermelon inflatable floating

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی شورتی کودک اینتکس در طرح هندوانه از جدید ترین لوازم بادی تفریحی آبی کودکان جهت تفریحات تابستانی در آب های کم عمق مانند استخر ها بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. مهمترین ویژگی این شناور شورتی کودک داشتن دو جای مخصوص پا برای ثبات و تعادل بیشتر بوده و از یک تکیه گاه برای سر و همچنین یک اسباب بازی کوچک متصل به بدنه بهره مند است. این محصول به صورت تک رنگ و تک مدل تولید شده و برای کودکان زیر 2 سال مناسب خواهد بود.

شناور بادی شورتی اینتکس با طرح هندوانه یکی از جدید ترین و کودک پسندانه ترین شناور بادی مخصوص تفریحات آبی برای کودکان 1 الی 2 سال بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای طراحی بدنه گرد بوده و از دو محل قرار گیری پا در قسمت بهره می برد از همین رو به مدل های شورتی معروف می باشد. برای راحتی بیشتر فرزندان شما بدنه اصلی کمی نرم تر تولید شده و یک تکیه گاه مخصوص سر نیز روی بدنه اصلی پیاده سازی شده است. در قسمت جلو شناور نیز یک اسباب بازی متصل شده کوچک برای سرگرمی کودکان تعبیه شده است. شناور بادی کودک اینتکس دارای ابعاد راه اندازی شده (قطر: 74 سانتی متر، ارتفاع: 69 سانتی متر) بوده و با توجه به کیفیت ساخت خود تا وزن 15 کیلوگرم را به راحتی تحمل خواهد کرد.

جنس و متریال تولید شناور شورتی اینتکس از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برابر فشار آب و نور آفتاب مقاوم خواهد بود از همین رو بهترین گزینه برای استفاده در فضای باز بخصوص در فصول گرما می باشد. این متریال دارای انعطاف پذیری بالایی بوده تا به راحتی در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن باشد. از طرفی داشتن قابلیت تعمیر این محصول را از حالت یک بار مصرف بودن خارج ساخته است. برای خرید شناور بادی شورتی کودک اینتکس با طرح هندوانه کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به دو روش اینترنتی و یا حضوری ثبت کنید.

قطر
74 سانتی متر
ارتفاع
69 سانتی متر
تحمل وزن
15 کیلوگرم
وزن
400 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان زیر 2 سال
دارای تکیه گاه بادشو سرخود
دارای دو محل قرار گیری پا
دارای اسباب بازی متصل به بدنه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...