شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی شورتی اینتکس طرح ماشین مدل 59586

از {{model.count}}

intex 59586 kiddie float

طرح
طرح را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی شورتی اینتکس طرح ماشین مدل 59586 یک محصول با کیفیت و ایده آل برای انواع تفریحات آبی کودکان شما می باشد که دارای چندین طرح جذاب و کودکانه بوده و می تواند توجه کودکان را به خود جلب کند. بدنه این شناور شورتی اینتکس از پی وی سی وینیل با کیفیت تهیه شده است و بطور کامل ضدحساسیت بوده و در برخورد با بدن کودکان شما مشکلی پیش نخواهد آمد.

شناور بادی شورتی اینتکس طرح ماشین یکی از پرطرفدارترین محصولات برند اینتکس می باشد که دارای بدنه ای تهیه شده از جنس پی وی سی وینیل بوده و می تواند یک محصول ایده آل برای استفاده و تفریجات آبی کودکان شما باشد. این پی وی سی بصورت ضدحساسیت تهیه شده است و نیاز به نگرانی بابت بروز مشکل برای پوست کودکان شما نخواهید داشت. تحمل وزن ۱۵ کیلوگرمی این شناور شورتی اینتکس موجب این شده است تا کودکان بدون مشکل از این محصول استفاده نمایند که البته این وزن بصورت استاندارد تعیین شده است و با وارد شدن فشار بیشتر، برای محصول مشکلی پیش نخواهد آمد. طراحی جذاب این محصول نیز از دیگر نقاط مثبت آن بشمار می رود که علاوه بر طراحی، این محصول دارای چندین طرح متنوع نیز می باشد که توانسته است سلایق بیشتری را پوشش بدهد. 

طول
86 سانتی متر
عرض
58 سانتی متر
تحمل وزن
15 کیلوگرم
وزن
330 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین 1 تا 2 سال
بدنه ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...