شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی ریور ران اینتکس مدل 56835

از {{model.count}}

intex 56835 river run inflatable float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی ریور ران اینتکس مدل 56835 شناور بادی مناسب برای استفاده در داخل استخر، دریاچه و... دارای نشیمنگاه توری، ساخت برند اینتکس ، کیفیت بدنه ی بالا . جنس بدنه ی این شناور بادی از وینیل می باشد که مقاومت بسیار بالایی دارد. برای خرید حلقه شنا بادی اینتکس مدل ریور ران می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

اگر بخواهیم یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین شناور بادی اینتکس و یا در بین همه برند ها را نام ببریم، قطعا تنها مدل شناور بادی ریور ران می باشد این شناور بادی اینتکس دارای محبوبیت بسیار بالایی در بین عموم مردم می باشد. طراحی این محصول همانند اکثر حلقه بادی روی آب ها می باشد با این تفاوت که این حلقه شنا دارای نشیمنگاه توری می باشد که می توانید به راحتی بر روی آن بنشینید و در پشت سر تان یک پشت سری قرار داده شده است که می توانید به آن تکیه دهید. بر روی بدنه ی این شناور بادی ریور ران اینتکس یک جفت دستگیره پلاستیکی تعبیه شده است که می توانید با کمک آن تعادل خودتان را حفظ کنید.

البته یک جا لیوانی نیز بر روی بدنه ی ریور ران قرار گرفته شده است که می توانید نوشیدنی خود را در آنجا قرار دهید. دور بدنه ی این حلقه شنا ریور ران یک طناب نجات قرار دارد که می تواند کمک زیادی به شما در مواقع اضطراری بکند. بدنه ی این شناور بادی از جنس وینیل ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار آب و آسیب دیدگی از خودش نشان میدهد. با توجه به جنس بدنه ی این شناور بادی روی آب می توانید از آن در استخر، دریاچه و آب های آرام استفاده کنید. میزان تحمل وزن این تشک بادی روی آب نیز برابر با 100 کیلوگرم می باشد که تحمل وزنی مناسب برای استفاه یک نفر است. شایان ذکر است که قطر این حلقه شنا نیز برابر با 135 سانتی متر می باشد. برای خرید شناور بادی ریور ران اینتکس مدل 56835 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی برند اینتکس اقدام به عمل آورید.

قطر
135 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن
2.9 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای نشیمنگاه
دارای تکیه گاه
دارای جای بطری
دارای طناب نجات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...