شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی روی آب چراغ دار طرح ماه مدل 68693

از {{model.count}}

Inflatable float on water moon design model intex 68693

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مشخصات و قیمت شناور بادی روی آب چراغ دار طرح ماه مدل 68693 که توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این محصول دارای بدنه ای از جنس پی وی سی مقاوم در برابر پوسیدگی و همچنین چراغ LED چند رنگ می باشد که می تواند یک محصول با کیفیت برای استفاده های مختلف برای شما فراهم آورد.

شناور بادی روی آب با چراغ LED طرح ماه شرکت اینتکس را می توان یکی از محصولات جذاب و پرطرفدار این کمپانی معرفی نمود که به سبب داشتن بدنه ای با کیفیت بالا در برابر پوسیدگی در اثر تابش مستقیم نور خورشید و همچنین ضدآب بودن، می تواند یک انتخاب مناسب برای استفاده بعنوان شناور بادی و یا چراغ کنار استخر باشد. ابعاد مناسب و تعادل در هنگام قرار دادن بر روی زمین باعث این می شود تا بتوانید این شناور بادی اینتکس را در کنار میز و صندلی نیز قرار دهید تا بعنوان نور اصلی در فضاهای باز از آن استفاده نمایید.

از دیگر کاربردهای این شناور روی آب intex می توان به محل قلاب تعبیه شده برای این محصول اشاره نموده که به کمک آن می توانید این محصول را از نقطه دلخواه آویزان کرده و ارتفاع نور را تنظیم نمایید. وزن کم این محصول نیز به این ویژگی کمک بسزایی نموده است و نیاز به طراحی و یا فراهم نمودن پایه بخصوص و سنگینی برای محصول نخواهید بود. منبع انرژی این شناور بادی از باتری تعبیه شده در داخل خود محصول می باشد که این باتری دارای 2500 میلی آمپر ظرفیت بوده و به کمک درگاه USB تعبیه شده بر روی محصول می توانید این شناور را شارژ نموده و از آن استفاده نمایید.

زمان روشن ماندن این محصول پس از شارژ کامل حدود 5 ساعت می باشد که البته در صورت اتصال دائمی به برق می توانید این محصول را بصورت همیشگی روشن نگه دارید. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول فروشگاه اینتکس می توانید با مشاورین فروش مستر اینتکس ارتباط برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

طول
135 سانتی متر
عرض
43 سانتی متر
ارتفاع
89 سانتی متر
وزن
2 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
ضدآب و ضد پوسیدگی
دارای قلاب برای آویزان کردن
دارای باتری 2500 میلی آمپری
دارای 6 رنگ متفاوت قابل تنظیم
درگاه USB برای شارژ کردن

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...