شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی روی آب دو نفره بست وی مدل 43009

از {{model.count}}

bestway 43009 two person inflatable float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی روی آب دو نفره بست وی مدل 43009 مناسب برای استفاده دو نفر در داخل آب، ساخته شده از پی وی سی، دارای ابعادی برابر با 188×117، به همراه بالشتک ، برای خرید شناور بادی دو نفره بست وی می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

شناور بادی روی آب دو نفره بست وی مدل 43009 از سری شناور بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی شناور بادی های مختلفی را تولید کرده است که این مدل یک مزیت نسبت به بقیه شناور بادی ها دارد که آن هم می توان به قابلیت استفاده دو نفره آن اشاره کرد که به صورت همزمان دو نفر می توانند از این شناور بادی استفاده کنند. بدنه این شناور بادی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین مقاومت بالایی در برابر فشار و تابش نور خورشید از خودش نشان میدهد. ابعا این شناور بادی دو نفره بست وی برابر است با 188 سانتی متر به طول و 117 سانتی متر به عرض می باشد که ابعادی مناسب برای تشک بادی روی آب دو نفره می باشد.

با توجه به ابعاد ذکر شده و جنس بدنه این محصول دارای تحمل وزنی برابر با 160 کیلوگرم می باشد که مناسب برای استفاده دو نفره به صورت راحت است، بر روی این تشک بادی روی آب دو عدد بالشتک قرار داده شده است که با استفاده از آن به راحتی می توانید بر روی آب استراحت کنید. برای خرید شناور بادی روی آب دو نفره بست وی می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش میرساند.

طول
۱۸۸ سانتی متر
عرض
۱۱۷ سانتی متر
تحمل وزن
۱۶۰ کیلوگرم
وزن
۳.۵ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب بزرگسالان
دارای دو دستگیره پلاستیکی
دارای تکیه گاه بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...