شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی دو نفره ریور ران مدل 58837

از {{model.count}}

intex 58837 river run twin inflatable floating

تعداد
نوع
3,300,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی دو نفره اینتکس با طرح ریور ران یا همان شناور دو قلو ریور ران اینتکس از مهیج ترین و پر فروش ترین لوازم شنا بادی برای تفریحات آبی در استخر ها مناسب برای سنین بزرگسال همراه با یخدان بادی متصل به بدنه در نمایندگی اینتکس

شناور بادی دو نفره اینتکس در مدل ریور ران یکی از پر طرفدار ترین شناور بادی و لوازم تفریحی آبی بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این محصول در مدل های متفاوتی طراحی و ساخته شده که باعث افزایش بازه انتخاب مصرف کنندگان بر اساس سلایق و نیاز خود شده است. این شناور بادی در واقع به صورت دو قلو و دو نفره طراحی و ساخته شده که به هم متصل شده اند از همین رو فضایی مناسب برای استفاده دو نفر را فراهم می سازد. از ویژگی های مختلف در طراحی بدنه اصلی می توان به دو نشیمنگاه با کفی توری اشاره کرد. نشیمنگاه هایی که باعث جذب بدن افراد به خود شده تا در نتیجه تعادل لازم را روی آب ایجاد کند. علاوه بر این دو تکیه گاه بادی نیز روی بدنه اصلی در نظر گرفته شده که با باد زدن به این شناور به صورت خودکار شکل گرفته و موجب راحتی بیشتر افراد خواهد شد.

در هر طرف از نشیمنگاه ها و روی بدنه یک محفظه مخصوص قرار گیری بطری و یک دستگیره پلاستیکی متصل به بدنه تعبیه شده که در بسیاری از انواع شناور بادی بزرگ استفاده شده است. اما ویژگی های جدید در این محصول داشتن یک یخدان بادی با درب و یک محفظه در قسمت میانی بوده که برای نگهداری لوازم و خوراکی های سرد مورد استفاده قرار می گیرد. در کنار این موارد یک طناب با قابلیت اتصال به سایر شناور ریور ران در کنار این کالا قرار داده شده است. ابعاد شناور بادی ریور ران اینتکس برابر با (طول: 242 سانتی متر ، عرض: 157 سانتی متر ، ارتفاع: 51 سانتی متر) بوده و همانطور که اشاره کردیم برای سنین بزرگسال گزینه مناسبی خواهد بود. گفتنی است که ارتفاع ذکر شده تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه می باشد.

با توجه به این ابعاد و همچنین نوع متریال بدنه اصلی تحمل وزن این کالا به 200 کیلوگرم رسیده که خیال هر مصرف کننده ای را بابت استفاده برای افراد سنگین وزن راحت کرده است. شناور ریور ران استخر اینتکس دارای جنس بدنه ای از نوع پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که متریالی سبک اما مقاوم محسوب می شود. این متریال در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و از طرفی نور آفتاب نیز آسیبی به آن وارد نخواهد شد. این نوع جنس بدنه در بسیاری از محصولات بادی و بخصوص شناور بادی استفاده شده زیرا دارای انعطاف پذیری بالا جهت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد. همپنین امکان تعمیر و استفاده مجدد از این کالا نیز توسط بسته تعمیرات محصولات بادی فراهم خواهد بود. جهت خرید شناور بادی دو نفره ریور ران اینتکس کافیست به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
242 سانتی متر
عرض
157 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
تحمل وزن
200 کیلوگرم
وزن
5 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل دو لایه
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بالای 10 سال
قابل استفاده برای بزرگسالان
دارای کفی توری
دارای یخدان بادی متصل به بدنه
دارای محفظه قرار گیری لوازم
دارای 2 محفظه مخصوص بطری
دارای 2 دستگیره پلاستیکی
دارای دو تکیه گاه بادی متصل به بدنه
دارای طناب اتصال و حمل روی آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...