شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی دو نفره اینتکس مدل 56800

از {{model.count}}

intex 56800 inflatable float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی دو نفره اینتکس از مهیج ترین و پر طرفدار ترین لوازم تفریحی آبی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که با طراحی دوقلو خود برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان قابل استفاده می شود. این محصول تحمل وزن بالا و متریال بسیار با کیفیتی داشته و از ویژگی هایی همچون دستگیره تعادل و محفظه بطری بهره می برد.

شناور بادی دو نفره اینتکس از مهیج ترین لوازم تفریحی بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات تابستانی در استخر ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در مدل های تک نفره نیز تولید شده که طراحی و متریال مشابه هم دارند. این محصول دارای دو نشیمنگاه و دو تکیه گاه بادشو متصل به بدنه برای تکیه دادن کمر بوده تا محلی راحت جهت نشستن ایجاد کند. از ویژگی های کاربردی در طراحی بدنه می توان به دو دستگیره تعادل پلاستیکی تعبیه شده روی بدنه اصلی و دو محفظه مخصوص قرار دادن بطری و لیوان اشاره کرد.

جنس بدنه شناور بادی حلقه ای 2 نفره اینتکس از پلاستیک PVC وینیل با روکش شفاف و مات بوده که به صورت ترکیبی مورد استفاده قرار داده شده است. این متریال مقاومت خوبی در برابر دما و فشار آب و همچنین نور آفتاب داشته و در ابعاد بسیار کوچکتری قابل جمع شدن می باشد از همین رو با داشتن وزن 2.2 کیلوگرم به راحتی قابل حمل خواهد بود. ابعاد باد شده آن برابر با (طول: 198 سانتی متر، عرض: 104 سانتی متر) بوده و تا 150 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت. برای خرید شناور بادی دو نفره اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
198 سانتی متر
عرض
104 سانتی متر
تحمل وزن
150 کیلوگرم
وزن
2.2 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای دو دستگیره پلاستیکی
دارای دو عدد جا لیوانی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...