شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی جزیره بست وی مدل 43522

از {{model.count}}

bestway 43522 inflatable island on water

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی جزیره بزرگسال بست وی از جذاب ترین لوازم بادی تفریحی آبی محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این جزیره بادی بست وی در واقع برای سنین بزرگسال تولید شده و دارای ویژگی هایی همچون تحمل وزن بالا، متریال ضخیم، محفظه های مخصوص بطری و قمقمه، دستگیره حمل و طناب نجات می باشد از همین رو می توانید در آب های آرام مانند دریاچه ها نیز از این محصول استفاده نمایید.

شناور بادی جزیره بست وی یکی از مهیج ترین و پر طرفدار ترین شناور بادی بزرگسال عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای سنین جوانان و بزرگسالان در آب های آرام مانند دریاچه ها و سد ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای طراحی بدنه گرد با رویه مواج بوده و از یک تکیه گاه بادی بزرگ جهت راحتی بیشتر بهره مند است. در قسمت لبه این تکیه گاه سرخود 5 محفظه قرار گیری بطری و قمقمه تعبیه شده و دو دستگیره حمل نیز در سطح رویه شناور بادی استخری تعبیه شده است. از ویژگی های دیگر در ساخت این محصول می توان به طناب نجات و حمل و همچنین کیسه حمل اشیا که خود به عنوان یک لنگر کوچک برای ثبات روی آب کاربرد داشته اشاره نمود.

شناور جزیره بادی بست وی دارای ابعاد باد شده (طول: 275 سانتی متر، عرض: 255 سانتی متر، ارتفاع: 65 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده 4 الی 5 نفر خواهد بود. با توجه به متریال قوی و ابعاد ذکر شده امکان تحمل وزن تا مقدار 450 کیلوگرم فراهم می باشد بنابراین می توان از این شناور بادی برای افراد سنگین وزن نیز استفاده کرد. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده با وزن 12.2 کیلوگرمی عرضه می شود. متریال ساخت این کالا از پلاستیک PVC وینیل با ساختار ضخیم بوده که در برابر دما و فشار آب و از طرفی در برابر نور آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. متریالی که انعطاف بالایی داشته به همین دلیل در ابعاد کوچکی جمع شده و توسط انواع وسیله نقلیه قابل حمل خواهد بود. جهت خرید شناور بادی جزیره بست وی کافیست به روش آنلاین و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
۲۷۵ سانتی متر
عرض
۲۵۵ سانتی متر
ارتفاع
۶۵ سانتی متر
تحمل وزن
۴۵۰ کیلوگرم
وزن
۱۲.۲ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
دارای دستگیره پلاستیکی
دارای جا لیوانی
دارای ساک وسایل و طناب نجات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...