شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی بست وی مدل 43097

از {{model.count}}

bestway 43097 inflatable float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی بست وی مدل 43097 از محصولات بادی شرکت bestway می باشد که به شکل یک صندلی بادی طراحی شده است. این محصول دارای تحمل وزن 90 کیلوگرم است. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تری را در مورد این محصول مشاهده بفرمایید.

شناور بادی بست وی مدل 43097 که در واقع یک مبل بادی روی آب محسوب می شود یکی از محصولات بادی شرکت bestway می باشد که اخیرا تولید و در بازار عرضه شده است. این محصول از سری محصولات تفریحی آبی این شرکت می باشد که مناسب برای استفاده بزرگسالان طراحی شده و آن ها می توانند به وسیله این محصول به تفریحات آبی به همراه دوستان و خانواده های خود بپردازند. این شناور استخر قابل استفاده درون استخر پیش ساخته، استخر های بتنی، دریا و ... است. جنس بدنه این محصول همچون دیگر محصولات بادی از وینیل تولید شده است. این متریال از مزیت های فراوانی برخوردار می باشد. یکی از این مزیت ها، ضد حساسیت بودن آن است. همچنین دوام بالا در برابر تابش مستقیم خورشید و تحمل فشار بالا از دیگر قابلیت های این متریال می باشد.

ساختار این محصول به صورت مربعی شکل است. یک عدد نشیمنگاه، یک عدد تکیه گاه و دو عدد دسته برای محل قرار گرفتن داست دارد که این شناور بادی را تبدیل به یک مبل بادی روی آب بسیار راحت نموده است. در دو طرف این مبل بادی استخر دو عدد محل قرارگیری بطری تعبیه شده است که باعث می شود تا بتوان داخل استخر نیز نوشیدنی خود را به همراه داشته باشید.تحمل وزن این شناور بادی 90 کیلوگرم بوده و ابعاد آن 102 سانتی متر در 94 سانتی متر می باشد. شما می توانید این محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه مستر اینتکس خریداری کرده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
۱۰۲ سانتی متر
عرض
۹۴ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۶۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب بزرگسالان
محل قرارگیری بطری
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...