شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی بزرگسال بست وی مدل 43252

از {{model.count}}

bestway 43252 adult inflatable float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی بزرگسال بست وی مدل حلقه ای، یکی از راحت ترین و سبک ترین شناور بادی بزرگسال عرضه شده برای استفاده در استخر ها بوده که توسط نمایندگی اینتکس به فروش می رسد. این شناور بادی پشتی دار از یک تکیه گاه بادشو متصل به بدنه برای ریلکس کردن در مدت زمان طولانی برخوردار بوده و دارای چراغ LED در داخل بدنه جهت زیبایی بیشتر ظاهری آن می باشد.

شناور بادی بزرگسال بست وی مدل حلقه ای، از جدید ترین و شیک ترین شناور بادی استخری عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که دارای ساختار بدنه پشتی دار می باشد از همین رو با توجه به حجم بزرگ خود محلی راحت برای نشستن و ریلکس کردن در طولانی مدت روی آب فراهم خواهد ساخت. این محصول علاوه بر پشتی بادشو خود یک محفظه قرار گیری بطری و یا ماگ داشته و دارای چراغ LED داخلی جهت زیبایی بیشتر ظاهری آن می باشد. این چراغ ها با باتری نیم قلمی کار کرده و قادر در چند رنگ مختلف نوردهی کند بنابراین استفاده از آن در ساعت شب، جلوه زیبایی به استخر شما خواهد داد.

جنس تولید شده بدنه اصلی شناور بادی چراغ دار بست وی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود. این متریال همانطور که در تمامی شناور بادی تولید شده به کار رفته، دارای انعطاف پذیری بالا و وزن سبک برای استفاده در مسافرت ها نیز می باشد. وزن بسته بندی آن برابر با 1.2 کیلوگرم و در یک پکیج بسته بندی می شود. در صورت باد کردن این شناور حلقه ای بست وی، ابعاد آن برابر با (طول: 118 سانتی متر، عرض: 117 سانتی متر) خواهد شد از همین رو با توجه به داشتن تحمل وزن 90 کیلوگرمی مناسب استفاده سنین بزرگسال خواهد بود. جهت خرید شناور بادی بزرگسال چراغ دار بست وی کافیست به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۱۱۸ سانتی متر
عرض
۱۱۷ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۱.۲ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب بزرگسالان
دارای چراغ LED
دارای تکیه گاه بادی
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...