شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی اینتکس طرح وال مدل 58561

از {{model.count}}

intex 58561 inflatable float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی اینتکس طرح وال از بزرگترین شناور بادی استخری کودکان بالای 3 سال بوده که به دلیل مقاومت بالای خود برای سنین نوجوانان نیز قابل استفاده می باشد. محصولی که دارای دو دستگیره تعادل روی بدنه خود بوده و با توجه به عریض بودن بدنه نهایت تعادل را روی آب خواهد داشت. این کالا به صورت تک رنگ تولید شده اما از نظر طراحی ظاهری مدل های مختلفی با ابعاد متفاوت دارد.

شناور بادی اینتکس طرح وال یکی از پر فروش ترین لوازم بادی تفریحی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای تفریحات آبی در استخر ها تولید شده است. این محصول با طراحی جذاب خود و داشتن ابعاد باد شده (طول: 193 سانتی متر، عرض: 119 سانتی متر) می تواند برای استفاده کودکان بالای سنین 3 سال مناسب باشد. با توجه به این ابعاد و متریال با کیفیت بدنه، تحمل وزن شناور وال اینتکس به 70 کیلوگرم می رسد بنابراین قابل استفاده برای سنین نوجوانان نیز خواهد بود. همچنین روی بدنه اصلی دو دستگیره پلاستیکی نیز جهت حفظ تعادل بیشتر تعبیه شده است.

شناور بادی استخر کودک تولید شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که بدنه ای مقاوم در برابر دمای متفاوت آب و نور آفتاب خواهد داشت. این نوع جنس بدنه که در تولید تمامی محصولات بادی به کار برده شده دارای ویژگی هایی همچون قابلیت تعمیر و جمع شدن در ابعاد کوچکتر می باشد. وزن بسته بندی این کالا به 1.47 کیلوگرم رسیده که با توجه به حجم کم خود در حالت جمع شده به راحتی در مسافرت ها قابل حمل خواهد بود. برای خرید شناور بادی طرح وال اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به روش حضوری و یا تلفنی اقدام به ثبت سفارش کنید.

طول
193 سانتی متر
عرض
119 سانتی متر
تحمل وزن
70 کیلوگرم
وزن
1.47 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای دو دستگیره پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...