شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی استخری دو نفره بست وی مدل 43113

از {{model.count}}

bestway 43114 inflatable floating

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی استخری بزرگسال با ظرفیت دو نفره، یکی از مهیج ترین و پر طرفدار ترین شناور بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای تفریحات آبی تابستانی در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای دو نشیمنگاه و تکیه گاه به هم متصل شده بوده و از دو دستگیره تعادل و دو محفظه قرار گیری بطری بهره می برد.

شناور بادی استخری دو نفره بست وی یکی از پر طرفدار ترین لوازم شنا تفریحی بادشو عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی در فصول گرما عرضه می شود. این محصول دارای دو نشیمنگاه و تکیه گاه به هم متصل شده بوده و مناسب استفاده سنین بزرگسال خواهد بود. قسمت کفی این شناور از یک پوشش توری استفاده شده و دو تکیه گاه سرخود برای راحتی بیشتر در نظر گرفته شده است. همچنین دو محفظه قرار گیری بطری و دو دستگیره تعادل از دیگر خصوصیت های این محصول از نظر طراحی و ساختار بدنه محسوب می شود.

شناور بادی 2 نفره بزرگسال دارای ابعاد باد شده (طول: 240 سانتی متر، عرض: 122 سانتی متر، ارتفاع: 50 سانتی متر) بوده که می تواند تا مقدار 180 کیلوگرم وزن را تحمل کند. برای متریال آن از پلاستیک PVC وینیل استفاده شده که متریالی با ساختار دو لایه می باشد از همین رو در برابر دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. از ویژگی های مهم در این نوع متریال می توان به قابلیت تعمیر و انعطاف بالای آن جهت جمع شدن در ابعاد کوچکتر اشاره کرد. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 5 کیلوگرمی عرضه می شود. باری خرید شناور بادی استخری دو نفره بست وی می توانید پس از ثبت سفارش در سایت نمایندگی اینتکس محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
۲۴۰ سانتی متر
عرض
۱۲۲ سانتی متر
ارتفاع
۵۰ سانتی متر
تحمل وزن
۱۸۰ کیلوگرم
وزن
۵ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب و پوسیدگی
مناسب تمام سنین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...