شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی استخری اینتکس مدل 57509

از {{model.count}}

intex 57509 inflatable float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی استخری اینتکس با طرح نودل از متفاوت ترین شناور بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای تفریحات آبی در استخر ها و آب های کم عمق مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول برای تکیه دادن افراد بزرگسال در آب و نشستن کودکان زیر 6 سال مناسب خواهد بود.

شناور بادی استخر اینتکس با طرح نودل، یکی از جدید ترین و متفاوت ترین شناور بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس محسوب شده که برای تفریحات آبی در استخر ها و آب های کم عمق عرضه شده است. طراحی این شناور بادی بزرگسال مشابه با یک میله بادشو بوده که امکان تکیه دادن به آن روی آب را فراهم می سازد. همچنین از این شناور بادی نودل اینتکس می توانید برای شنا کردن نیز استفاده کنید از همین رو مانند یک وسیله کمک در شنا نیز کاربرد خواهد داشت. ابعاد این شناور برابر با (طول: 180 سانتی متر، عرض: 23 سانتی متر، ارتفاع: 15 سانتی متر) در حالت باد شده بوده اما در حالت تخلیه شده از باد برابر با 180 در 28 سانتی متر خواهد بود.

شناور بادی طرح نودل اینتکس دارای تحمل وزن 40 کیلوگرمی بوده که جهت تکیه دادن سنین بزرگسال و همچنین برای نشستن کودکان تا 6 سال قابل استفاده خواهد بود. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و دارای وزن بسته بندی 450 گرمی می باشد. جنس و متریال ساخت این شناور بادی ارزان قیمت از پلاستیک PVC وینیل بوده که متریالی سبک و با انعطاف بالا محسوب می شود. این نوع جنس بدنه در برابر دمای متفاوت آب و نور آفتاب مقاوم بوده و حتی در صورت وارد شدن آسیب های عمدی یا سهوی می توانید اقدام به تعمیر و استفاده مجدد از آن کنید. برای خرید شناور بادی استخری نودل اینتکس کافیست به روش آنلاین و یا تلفنی در سایت نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

طول
180 سانتی متر
عرض
23 سانتی متر
ارتفاع
15 سانتی متر
تحمل وزن
40 کیلوگرم
وزن
۴۵۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
ضدپوسیدگی
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...