شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور استخری کودک نودل بست وی مدل 32236

از {{model.count}}

bestway 32236 inflatable pool float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور فومی استخری طرح نودل بست وی تولید شده در 4 طرح و رنگ متفاوت از حیوانات، یکی از جدید ترین و متفاوت ترین لوازم شنا و تفریحات آبی محسوب شده که برای کودکان بالای 6 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول انعطاف پذیری بالا برای شکل گرفتن در حالت های مختلف را داشته و از فوم ضخیم و با کیفیت بهره می برد.

شناور فومی طرح نودل بست وی یکی از متفاوت ترین لوازم شنا و تفریحات آبی برای استفاده کودکان بالای 6 سال در آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها بوده که در 4 طرح و رنگبندی مختلف عرضه می شود. شناور نودل در واقع دارای ساختار منعطف بوده که امکان شکل گیری در حالت های دلخواه را خواهد داشت تا هم برای تفریحات و شناور ماندن روی آب و هم برای آموزش شنا در استخر ها کاربرد لازم را داشته باشد. استفاده از فوم فشرده و با کیفیت که در برابر دمای متفاوت آب و نور آفتاب مقاوم بوده، طول عمر بالایی را خواهد داشت از همین رو این شناور را به یکی از پر استفاده ترین و مطمئن ترین لوازم تفریحی در آب تبدیل کرده است.

طول هر نودل شناور برابر با 142 سانتی متر و قطر 6.5 سانتی متر بوده از همین رو با توجه به طول زیاد خود می تواند حالت های متفاوتی را به خود بگیرد. این محصول هم در پکیج 24 عددی و هم به صورت تکی عرضه شده و هر کدام از شناور ها دارای وزن 430 گرمی خواهد بود. برای خرید شناور فومی استخری کودک می توانید سفارش خود را به روش آنلاین و یا تلفنی در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۱۴۲ سانتی متر
قطر
۶.۵ سانتی متر
تحمل وزن
۶۰ کیلوگرم
وزن
۴۳۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...