لوازم یدکی استخر پیش ساخته

شلنگ پمپ تصفیه استخر پرتابل اینتکس مدل 29059

از {{model.count}}

intex 29059 filtration pump hose

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شلنگ پمپ تصفیه استخر پیش ساخته اینتکس با طول 1.5 متر از مهمترین لوازم جانبی انواع پمپ تصفیه فیلتری و شنی محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این شلنگ قطر 3.2 سانتی متری داشته و به دلیل متریال مقاوم خود از طول عمر بالایی بهره مند خواهد بود.

شلنگ پمپ تصفیه استخر پیش ساخته و پرتابل اینتکس، یکی از مهمترین لوازم جانبی انوع پمپ تصفیه بوده که دارای قطر 3.2 سانتی متر می باشد. این شلنگ آب پمپ تصفیه استخر دارای بست در قسمت دو سر خود بوده که امکان بسته شدن مقاوم به ورودی و خروجی پمپ تصفیه را دارد. هیچ محدودیتی در استفاده از این شلنگ برای پمپ تصفیه فیلتری، شنی و یا نمکی وجود نداشته و به دلیل متریال بسیار با کیفیت خود، در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب مقاوم خواهد بود.

طول این شلنگ برابر با 1.5 متر بوده و برای اتصال پمپ به استخر ها نیاز به 2 عدد از این مدل شلنگ خواهد بود. این کالا در یک پکیج بسته بندی و با وزن 255 گرمی عرضه می شود. برای خرید شلنگ پمپ تصفیه استخر اینتکس می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

وزن
۲۵۵ گرم
جنس بدنه
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...