شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

سرسره بادی بست وی مدل 52484

از {{model.count}}

bestway 52484 inflatable slide

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سرسره بادی بست وی مدل 52484 یک اسباب بازی بادی کودک می باشد که تولید شده از وینیل بوده و طول آن نزدیک به 5 متر است. این محصول مناسب برای استفاده کودکان و نوجوانان طراحی شده و یک وسیله بازی بسیار جذاب برای آنها می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق این محصول را مشاهده بنمایید.

سرسره بادی بست وی مدل 52484 یکی از سری اسباب بازی بادی های بسیار جذاب و دوست داشتنی کمپانی Bestway می باشد که در سال 2021 تولید و در بازار محصولات بادی عرضه شده است. این محصول یک وسیله بازی بسیار جذاب برای کودکان و نوجوانان بوده که می تواند اوقات فراغت پر نشاطی را برای آن ها رقم زده و سرگرمی آنها را در فصل تابستان فراهم سازد. از این محصول می توان در مکان های مختلفی همچون حیاط منزل استفاده نمود. پرتابل بودن این محصول این امکان را به افراد می دهد تا بتوانند به راحتی آن را با خود به مکان هایی دیگر حمل کنند تا در مسافرت ها یا درون ویلا نیز کودکان خود را از داشتن چنین اسباب بازی جذابی برخوردار سازند. 

رنگ بدنه این سرسره بادی تشکیل شده از دو رنگ آبی و نارنجی می باشد، که این دو رنگ در کنار یکدیگر ترکیب رنگی بسیار زیبایی را پدید آورده و باعث زیبایی دو چندان محصول شده است. دو عدد بالش بادی بر روی این محصول قرار داده شده است که کودکان می توانند با قرار گرفتن بر روی آن ها، به راحتی بر روی سرسره بادی، سُر بخورند. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به دارا بودن آبپاش نیز اشاره نمود که سطح سرسره را خیس کرده و امکان سر خوردن آسان به کودکان را می دهد. جنس بدنه سرسره بادی کودک بست وی نیز همانند دیگر محصولات بادی این شرکت تولید شده از وینیل می باشد. از مزایای این متریال می توان به مقاومت بالا در مقابل تابش مستقیم خورشید اشاره نمود. شما می توانید برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در فروشگاه اینترنتی مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

طول
488 سانتی متر
وزن
2 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای آبپاش
تخته بادی
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...