شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

سرسره بادی بست وی مدل 52326

از {{model.count}}

bestway 52326 inflatable kids slide

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سرسره بادی بست وی مدل 52326 از سری سرسره بادی و تفریحات بادی مخصوص کودکان می باشد، این سرسره دارای آبپاش می باشد که این آبپاش ها سطح رویه سرسره را سر میکند تا کودک شما لیز بخورد، طول این سرسره برابر با 488 سانتی متر که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

سرسره بادی بست وی مدل 52326 یکی از محصولات ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، این برند محصولات بسیار جذابی را تولید کرده است که در مقایسه با بقیه برندها تنوع محصولات بیشتری دارد و طراحی های جذاب تری دارد.  این سرسره بادی یکی از محصولات تفریحی می باشد که می تواند ساعت خوشی برای کودک شما مهیا کند. سرسره بادی بست وی دارای طولی برابر با 488 سانتی متر می باشد که با انداختن آن بر روی سطح مسطح و بدون برآمدگی می توانید از آن استفاده کنید. این سرسره دارای آبپاش می باشد که با پر کردن مخزن آن، آب پاش آن فعال می شود  و بر روی سطح روی سرسره میریزد که این سطح را لیز میکند و کودک شما با شیرجه زدن بر روی آن تا انتهای سرسره لیز میخورد و در قسمت انتهای آن یک قسمت بادی آب پاش دار ساخته شده است که از ضربه خوردن و آسیب دیدن کودک شما جلوگیری میکند.

در طراحی این محصول از رنگ های بسیار شاد و جذاب استفاده شده است که زیبایی آن را دوچندان میکند. با توجه به نوع این سرسره بادی کودکان بالای 3 سال می توانند از آن استفاده کنند. جنس این محصول از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و فقط باید در هنگام نصب این محصول از کف آن مطمئن شوید و آن را تمیز کنید تا شی تیزی نباشد که به کودک آسیب بزند و یا محصول را از بین ببرد. برای خرید سرسره بادی بست وی مدل 52326 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
488 سانتی متر
وزن
2 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای آبپاش بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...