شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

سرسره بادی اینتکس کودک با آبپاش مدل 57469

از {{model.count}}

intex 57469 child Inflatable slide with sprinkler

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سرسره بادی کودک اینتکس با آبپاش سرخود بزرگترین سرسره بادی تولید شده برای تفریحات روزمره کودکان به همراه محفظه آب کوچک در قسمت پایین بدنه. قابلیت اتصال شلنگ آب برای پاشش آب از قسمت فوقانی ، دارای دو تخته شنا بادی برای سر خوردن روی آب عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

سرسره بادی کودک اینتکس با آبپاش سرخود یکی از بزرگترین سرسره بادی تولید شده در دسته لوازم تفریحی آبی بوده که برای سنین کودکان و نوجوانان توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این محصول یکی از بهترین گزینه های تفریحی در فصول گرما و در فضای باز بوده که می تواند فضایی مفرح و خستگی ناپذیر برای بازی های آبی کودکان ایجاد کند. طراحی و ساختار بدنه همانطور که در تصویر قابل مشاهده بوده مشابه یک سرسره غیر بادی بوده با این تفاوت که از پهانی بیشتری برخوردار است. در قسمت فوقانی یک پل بادی تعبیه شده که در داخل آن یک آبپاش قرار گرفته است.

این آبپاش توسط خروجی مخصوص خود به شلنگ آب وصل شده و باعث می شود تا آب را به سمت پایین جاری کند از همین رو این محصول به سرسره آبی بادی اینتکس نیز معروف می باشد زیرا که با ایجاد سطح لغزنده توسط آب امکان سر خوردن را راحت تر خواهد کرد. در قسمت پایین بدنه اصلی نیز یک محفظه برای جمع شدن آب تعبیه شده تا هنگام سر خوردن به پایین ضربه ای به بدن کودکان وارد نشود. همراه این سرسره بادی کودک و نوجوان دو تخته شنا بادی یا همان شناور بادی تخت قرار داده شده که به صورت مجزا راه اندازی و مورد استفاده قرار می گیرند. 

سرسره بادی بزرگ اینتکس دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 442 سانتی متر ، عرض: 168 سانتی متر ، ارتفاع: 163 سانتی متر) بوده که نشان دهنده بزرگترین سرسره تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد. با توجه به قسمت فوقانی که محلی برای سوار شدن روی سرسره بوده کمی مقاوم تر ساخته شده تا بتواند تا 80 کیلوگرم وزن را تحمل کند. در همین قسمت دو دستگیره پلاستیکی نیز تعبیه شده تا در حالت باد شده جا به جایی آن به راحتی صورت گیرد. سرسره بادی خانگی اینتکس ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش وینیل بوده و ساختار سه لایه و ضخیم را ایجاد کرده است. متریالی که در برابر دما متفاوت آب و هوا و همچنین برخورد نور آفتاب مقاومت بسیار خوبی داشته از همین رو جای نگرانی بابت آسیب دیدن آن نخواهد بود

دو ویژگی مهم در نوع جنس بدنه این کالا وجود داشته که یکی انعطاف پذیری بالای آن برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچک و دیگری قابلیت تعمیر توسط بسته تعمیرات محصولات بادی می باشد. برای خرید سرسره بادی اینتکس کودک در سایز بزرگ کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را به دو روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید.

طول
442 سانتی متر
عرض
168 سانتی متر
ارتفاع
163 سانتی متر
تحمل وزن
80 کیلوگرم
وزن
14 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان و نوجوانان
دارای دو تخته شنا بادی مجزا
دارای آبپاش سرخود در قسمت فوقانی
قابلیت اتصال شلنگ آب به آبپاش
دارای محفظه ای برای جمع شدن آب
دارای دو دستگیره سرخود در قسمت عقب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...