شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

سرسره بادی استخر اینتکس مدل 58849

از {{model.count}}

intex 58849 pool Inflatable slide

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سرسره بادی استخر اینتکس یکی از بزرگترین سرسره بادی تولید شده برای استفاده در کنار استخر جهت سر خوردن داخل آب بوده که برای سنین کودکان و نوجوانان به همراه پلکان باد شو و دستگیره های متصل به بدنه توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است.

سرسره بادی استخر اینتکس یکی از بزرگترین و متفاوت ترین سرسره بادی تولید شده برای تفریحات آبی کودکان و نوجوانان بوده که توسط شرکت اینتکس به صورت تک مدل و تک رنگ عرضه شده است. این محصول یکی از مهیج ترین لوازم تفریحی آبی محسوب شده و نوع کاربرد آن بیشتر برای استفاده در کنار استخر جهت سر خوردن داخل آب می باشد. در طراحی و ساختار بدنه اصلی یک تشک بادشو متصل به قسمت پایین تعبیه شده که به عنوان ضربه گیر عمل می کند. همچنین از همین نوع تشک بادشو در قسمت پایین پلکان به کار رفته تا محلی نرم برای قرار گرفتن پا ایجاد کند.

قسمت جلویی صفحه ای مواج برای سر خوردن و همچنین در قسمت پشت نیز یک صفحه پلکانی در نظر گرفته شده تا به راحتی از این سرسره بادی اینتکس استفاده کنید. 4 عدد دستگیره پلاستیکی در قسمت رویه تعبیه شده که برای حفظ تعادل بیشتر بسیار کاربردی خواهد بود. همچنین یک دو دستگیره برای حمل نیز در قسمت کناره ها استفاده شده تا در حالت باد شده حمل آن نیز به سادگی صورت گیرد. ابعاد حالت راه اندازی شده برابر (طول: 333 سانتی متر ، عرض: 206 سانتی متر ، ارتفاع: 117 سانتی متر) بوده که تمام قسمت های باد شده را در بر می گیرد.

با توجه به یک لایه بادشو در قسمت شیبدار تحمل وزن آن به 80 کیلوگرم می رسد از همین رو گزینه مناسب برای استفاده سنین کودکان و نوجوانان خواهد بود. جنس بدنه و متریال استفاده شده برای این سرسره بادی کنار استخر اینتکس از پلاستیک PVC با ورکش وینیل بوده و از ساختار سه لایه و ضخیم بهره مند است اما با این وجود به دلیل انعطاف پذیری بالای آن در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود. این نوع متریال در برابر برخورد آب ، نور آفتاب و همچنین قرار گرفتن در شرایط دمایی مختلف آسیب پذیر نبوده به همین دلیل می توان با خیالی آسوده در فضای باز استفاده کرد.

مهمترین ویژگی این نوع جنس بدنه داشتن قابلیت تعمیر بوده تا در صورت آسیب دیدن هر نقطه ای از بدنه امکان ترمیم و استفاده مجدد از آن توسط بسته تعمیرات محصولات بادی فراهم باشد. این کالا توسط انواع پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی بوده اما به دلیل حجم بزرگ خود بهترین گزینه پمپ باد دستی بزرگ و یا پمپ باد برقی خواهد بود. برای خرید سرسره بادی استخری اینتکس کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده و سپس درب منزل تحویل بگیرید.

طول
333 سانتی متر
عرض
206 سانتی متر
ارتفاع
117 سانتی متر
تحمل وزن
80 کیلوگرم
وزن
16.7 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان و نوجوانان
دارای دستگیره های پلاستیکی متصل به بدنه
دارای پلکان بادشو سرخود
دارای ضربه گیر بادی در قسمت پایین
دارای بالشتک بادی برای قرار دادن پا
دارای دو دستگیره حمل در کناره ها

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...