شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

سرسره بادی آبپاش دار کودک بست وی مدل 52328

از {{model.count}}

bestway 52328 baby inflatable slide

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سرسره بادی آبپاش دار کودک بست وی با طراحی بدنه دو لاینه، یکی از مهیج ترین اسباب بازی بادی و آبی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس برای استفاده کودکان بالای 3 سال بوده که بهترین گزینه برای تفریحات هوازی در فصول گرما می باشد. این محصول دارای یک استخر کوچک در قسمت انتهایی خود بوده و از چند آبپاش سرخود برای لغزنده تر کردن سطوح رویه سرسره بهره مند است.

سرسره بادی آبپاش دار کودک بست وی، یکی از بزرگترین سرسره بادی تفریحی برای استفاده کودکان سنین بالای 3 سال بوده که در میان مهیج ترین اسباب بازی بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس قرار می گیرد. این محصول طراحی و ساختار بدنه دو لایه داشته و می تواند برای دو کودک به صورت همزمان استفاده شود. قسمت انتهایی این محصول یک محفظه آب کوچک تعبیه شده که آب حاصل از اسپری شدن توسط آبپاش ها را در خود جمع می کند بنابراین می تواند برای آب بازی فرزندان شما نیز کاربرد داشته باشد. به دلیل جاری شدن آب در سطوح رویه این سرسره بادی کودک، امکان لیز خوردن روی آن بسیار راحت تر خواهد بود. تنها کافیست این محصول را روی سطوحی شیب دار راه اندازی و استفاده نمایید.

طول راه اندازی شده این سرسره بادی مسابقه کودک برابر با 488 سانتی متر بوده و در یک پکیج با وزن بسته بندی 1.3 کیلوگرمی عرضه می شود. جنس و متریال ساخت بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که متریالی مقاوم در برابر دمای متفاوت آب و نور آفتاب ایجاد کرده است. این متریال دارای انعطاف بالایی برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر بوده و از قابلیت تعمیر نیز برخوردار می باشد تا از حالت یک بار مصرف بودن خارج شود. برای خرید سرسره بادی آبپاش دار کودک بست وی می توانید به صورت آنلاین، تلفنی و یا حضوری سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۴۸۸ سانتی متر
وزن
۱.۳ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای آبپاش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...