شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

ست اسنورکل و فین بست وی مدل 25045

از {{model.count}}

bestway 25045 swimming snorkel set

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

ست اسنورکل و فین بست وی مدل 25045 یک پکیج بسیار عالی برای غواصی نیمه حرفه ای می باشد که برای نوجوانان و بزرگسالان طراحی و تولید شده است. این محصول دارای یک جفت اسنورکل، یک عدد فین و یک عدد عینک شنا می باشد. در ادامه می توانید مشخصات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

ست اسنورکل و فین بست وی مدل 25045 یک پکیج کامل غواصی می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و در بازار عرضه شده است. این محصول که از سری لوازم شنا و تفریحات آبی این شرکت به شمار می رود، در سال 2022 تولید شده است. این ست دارای یک عدد فین، یک عدد عینک و یک جفت اسنورکل می باشد. کودکان، نوجوانان و بزرگسالان می توانند به وسیله این محصول به تفریحات پر نشاطی در استخر، دریاچه و دریا بپردازند. این محصول دارای رنگ بدنه طوسی رنگ می باشد. اسنورکل قرار داده شده بر روی این محصول دارای سایز 43-48 بوده و قابل استفاده برای تمامی سنین است. عینک این ست نیز دارای شیشه های ضد بخار بوده و جنس بدن آن نیز از لاتکس می باشد که دارای دوام بسیار بالایی است. جنس بدنه فین این محصول نیز از سیلیکون بوده و از مقاومت خوبی برخوردار می باشد.

وزن بسته بندی این محصول 1.5 کیلوگرم بوده و از ابعاد کم حجمی برخوردار می باشد که به آسانی قابل حمل و جابجایی است. به وسیله این محصول، نوجوانان و بزرگسالان می توانند به غواصی نیمه حرفه ای در استخر، دریاچه و دیگر مکان های آبی بپردازند. شما می توانید برای مشاهده قیمت این محصول و همینطور خرید ست اسنورکل و فین به سایت مستر اینتکس مراجعه بنمایید. همچنین می توانید برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

سایز
۴۳ تا ۴۸
وزن
۱.۵ کیلوگرم
جنس
PVC و لاتکس
سایر ویژگی ها
مناسب بزرگسالان
ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...