شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

ست اسنورکل و فین بست وی مدل 25044

از {{model.count}}

bestway 25044 snorkel fins swimming set

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

ست اسنورکل و فین بست وی مدل 25044 تشکیل شده از یک عدد اسنورکل، یک جفت فین و یک عدد عینک شنا می باشد که توسط bestway در سال 2022 تولید و روانه بازار شده است. این محصول مناسب برای تمامی سنین بوده و افراد می توانند به وسیله این اسنورکل شنا به کار غواصی نیمه حرفه ای بپردازند. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تری را در مورد این محصول مشاهده بفرمایید.

ست اسنورکل و فین بست وی مدل 25044 از دیگر لوازم شنا و تفریحات آبی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که از طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی برخوردار است. این محصول که از رنگ قالب طوسی برخوردار می باشد، تولید سال 2022 این شرکت بوده و یک محصول کاربردی برای غواصی و تفریحات آبی تمام افراد می باشد. افراد می توانند به وسیله این محصول در داخل استخر، دریا، دریاچه و ... به کار غواصی و یا تفریح در زیر آب بپردازند.

این ست تشکیل شده از یک عدد اسنورکل، عینک و یک جفت فین می باشد. جنس بدنه این محصول از سیلیکون بوده و از دوام بسیار بالایی برخوردار است. به وسیله اسنورکل قرار داده شده در این محصول، می توان در زیر آب، تا ارتفاع کمی پایین رفت و تنفس انجام داد. عینک آن نیز که ضد بخار بوده، وضوح تصویری بسیار خوبی را در زیر آب به شما می دهد. فین قرار داده شده درون بسته بندی این محصول هم به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی در زیر آب حرکت بنمایید.

تمام این محصولات داخل یک بسته بندی 1 کیلوگرمی با ابعاد 58 در 23 سانتی متر قرار داده شده است که می توان آن را بدون هیچ دردسری، داخل یک کوله پشتی حمل کرد. شما می توانید برای خرید اسنورکل شنا و مشاهده قیمت اسنورکل، به سایت مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران مراجعه کرده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

وزن
۱ کیلوگرم
جنس
PVC و پلاستیک
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
دارای عینک UV
اسنورکل
فین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...