لوازم یدکی استخر پیش ساخته

سبد قرص کلر استخر پیش ساخته اینتکس مدل 29040

از {{model.count}}

intex 29040 floating chemical dispenser

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سبد قرص کلر استخر پیش ساخته اینتکس یکی از پر کاربرد ترین لوازم تصفیه ساز استخر آماده و قابل حمل در برند های مختلف بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای مخزن مخصوص قرص کلر 2.5 سانتی متری با کنترل کننده آزاد سازی مواد تصفیه قرص بوده و برای انواع استخر فریمی و ایزی ست با حداکثر ابعاد 366 سانتی متر مورد استفاده قرار می گیرد.

سبد قرص کلر استخر پیش ساخته اینتکس یکی از کاربردی ترین لوازم جانبی استخر آماده و پرتابل در زمینه تصفیه سازی آب بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول طراحی و ساختار بدنه گرد داشته و از یک مخزن برای نگهداری قرص کلر با قطر 2.5 سانتی متری بهره می برد. مخزن داخلی به گونه ای طراحی شده که پس از برخورد آب به قرص، به آرامی مواد تصفیه ساز و شفاف ساز آن به وسیله حلقه کنترل در قسمت پایین بدنه وارد آب خواهد شد.

سبد قرص کلر استخر اینتکس ساخته شده از پلاستیک فشرده و مقاوم بوده که در برابر دمای متفاوت آب و نور آفتاب مقاوم می باشد. این محصول برای استفاده در استخر هایی با حداکثر ابعاد 366 سانتی متر مناسب بوده و تفاوتی برای استفاده در استخر پیش ساخته فریمی و یا ایزی ست نخواهد بود. این محصول دارای وزن بسته بندی 70 گرمی بوده و ابعادی برابر با 14.6 × 12.7 × 6.4 سانتی متر دارد. برای خرید سبد قرص کلر استخر پیش ساخته اینتکس کافیست به روش آنلاین و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

ابعاد
14.6 × 12.7 × 6.4 سانتی متر
وزن
۷۰ گرم
جنس بدنه
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...