لوازم یدکی استخر پیش ساخته

زیرانداز استخر پیش ساخته بست وی مدل 58000

از {{model.count}}

bestway 58000 above ground pools bottom cloth

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

زیرانداز استخر پیش ساخته مناسب برای انواع استخر ایزی ست و فریمی گرد با قطر 244 سانتی متر، یکی از مهمترین و پر کاربرد ترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول کیفیت متریال بسیار خوبی داشته به همین دلیل طول عمر بالایی را به ارمغان خواهد آورد.

زیرانداز استخر پیش ساخته بست وی یکی از مهمترین و کاربردی ترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته محسوب شده که جهت محافظت از قسمت کف استخر در زمان نصب در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای ابعاد 274 در 274 سانتی متر بوده و طراحی مربعی دارد از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده انواع استخر ایزی ست و استخر پیش ساخته فریمی گرد با قطر 244 سانتی متر باشد.

متریال زیرانداز استخر ایزی ست از پلاستیک پلی اتیلن ضد آب بوده و از مقاومت بالایی در برابر پارگی و پوسیدگی برخوردار است. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 600 گرمی عرضه می شود. برای خرید زیرانداز استخر پیش ساخته فریمی و ایزی ست بست وی می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

ابعاد
۲۷۴ در ۲۷۴ سانتی متر
وزن
600 گرم
جنس بدنه
پلاستیک پلی اتیلن

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...