لوازم یدکی استخر پیش ساخته

روکش استخر پیش ساخته گرد اینتکس مدل 28014

از {{model.count}}

intex 28014 pool solar cover

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

روکش استخر پیش ساخته گرد اینتکس مدل 28014 از سری لوازم یدکی مخصوص استخر پیش ساخته که توسط اینتکس ساخته شده است، این درپوش استخر پیش ساخته مناسب برای استخر پیش ساخته های گرد تا قطر 488 سانتی متر می باشد که از جنس پی وی سی ساخته شده است ، برای خرید و قیمت روکش استخر پیش ساخته اینتکس از مستر اینتکس اقدام کنید.

روکش استخر پیش ساخته گرد اینتکس مدل 28014 از سری روکش استخر پیش ساخته های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، اینتکس تولید کننده انواع استخر پیش ساخته و لوازم یدکی آن می باشد، این محصول مناسب برای استخر پیش شاخته گرد اینتکس تا قطر 488 سانتی متر می باشد، استفاده از این روکش استخر مانع از ورود گرد و غبار، برگ و حشرات موذی به داخل استخر می شود و موجب می شود که روند تصفیه آب بهتر صورت بگیرید، استفاده از روکش و پمپ تصفیه، آب داخل استخر را برای مدت طولانی پاکیزه نگه میدارد و نیازی به تعویض سریع آب نخواهید بود. شایان ذکر است که اینتکس در بسته بندی برخی از استخر ها روکش را قرار می دهد و در برخی ها قرار نمیدهد و اما الزام برای تهیه این محصول وجود دارد زیرا بسیار کاربردی می باشد.

روکش استخر پیش ساخته مدل 28014 از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول موجب می شود که از سرد شدن آب استخر جلوگیری کند، پی وی سی به کار رفته در ساخت این درپوش استخر پیش ساخته اینتکس مقاومت بسیار بالایی در برابر نور خورشید دارد و طول عمر آن به دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه بالا می باشد. برای مهار کردن این روکش می توانید آن را با طناب به فریم های استخر خود متصل کنید. برای خرید روکش استخر پیش ساخته گرد اینتکس مدل 28014 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که محصولات و سفارشات خود را به سراسر کشور ارسال میکند.

وزن
۳.۸۱ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک
سایر ویژگی ها
گرم نگه داشتن آب استخر
بدنه مقاوم در برابر آفتاب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...