لوازم یدکی استخر پیش ساخته

روکش استخر ایزی ست اینتکس مدل 28022

از {{model.count}}

intex 28022 easy set solar cover

تعداد
نوع
1,320,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

روکش استخر ایزی ست اینتکس مدل 28022 مناسب استفاده برای استخر ایزی ست با قطر 366 سانتی متر می باشد، جنس درپوش استخر ایزی ست اینتکس از پی وی سی ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی دارد و از ورود حشرات موذی، گرد و غبار و... به داخل آب جلوگیری میکند در ادامه نمایندگی اینتکس توضیحات تکمیلی را ارائه میدهد.

روکش استخر ایزی ست اینتکس مدل 28022 از سری لوازم یدکی و جانبی ساخته شده برای استخر های اینتکس می‌باشد، همانطور که می دانید اینتکس استخر های مختلفی تولید کرده است، استخر پیش ساخته، استخر ایزی ست و استخر بادی که دو نوع استخر پیش ساخته و ایزی ست به دلیل ساختارشان بیشترین لوازم یدکی و جانبی را دارند که روکش‌ یا در پوش استخر یکی از آنها می باشد، با استفاده از این محصول می توانید از ورود اشیای اضافی به داخل آب که باعث ایجاد کثیفی در آب می شوند جلوگیری کنید زیرا این استخر ها بیشتر در حیاط، باغ و فضا های سر باز استفاده می شود که ممکن است حشرات موذی، گرد و غبار، برگ درختان و یا وسایل دیگری به آب وارد شوند که با استفاده از درپوش از این اتفاق جلوگیری میکنید. این روکش مناسب استخر ایزی ست اینتکس با قطر ۳۶۶ سانتی متر می باشد که باید این محصول را به دور قسمت باد شو استخر خود ببندید و آن را مهار کنید.

جنس این روکش از پی وی سی ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر نور خورشید از خودش نشان می دهد و در صورت استفاده بلند مدت هیچ گونه آسیب دیدگی و پوسیدگی در آن مشاهده نمی شود. این محصول دمای آب‌ داخل استخر شما را نیز حفظ می کند و مانع از سرد یا گرم شدن آن می شود. برای خرید روکش استخر ایزی ست اینتکس می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید، فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا به سه روش تلفنی، حضوری و اینترنتی بفروش می رساند.

وزن
۳.۲۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک
سایر ویژگی ها
حفظ دمای آب تا ۴ درجه
جلوگیری از ورود زباله و حشرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...