استخر پیش ساخته

دماسنج استخر پیش ساخته اینتکس مدل 29039

از {{model.count}}

intex 29039 Pool thermometer

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

دماسنج استخر پیش ساخته محصول کاربردی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که جهت اندازه گیری دمای آب استخر مورد نظر به کار می رود. دماسنج شناور اینتکس قابل استفاده در انواع استخر آماده و ثابت بوده و توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

دماسنج استخر پیش ساخته اینتکس یکی از لوازم جانبی استخر پیش ساخته تولید شده برای اندازه گیری دمای آب بوده که توسط شرکت اینتکس تولید شده است. طراحی و ساختار بدنه این دماسنج به گونه ای بوده که هم به صورت ثابت و هم به صورت شناور در درون انواع استخر پیش ساخته و استخر ایزی ست و همچنین انواع استخر بتنی و ثابت قابل استفاده خواهد بود. قسمت فوقانی آن کمی بزرگتر طراحی شده تا به راحتی روی آب شناور بماند. 

در همین قسمت نیز بند مخصوص همراه خود متصل شده و سپس به صورت ثابت به انواع استخر قابل وصل شدن می باشد تا دمای آب را اندازه گیری کند. بازه اندازه گیری دمای این دماسنج شناور اینتکس از بین 0 الی 50 درجه سانتی گراد بوده زیرا که این بازه دمایی بیشتری استفاده را در میان استخر ها دارد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به بدنه پلاستیکی و مقاوم آن در برابر نفوذ آب و تابش آفتاب اشاره کرد. برای خرید دماسنج استخر پیش ساخته اینتکس کافیست پس از مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس سفارش خود را به دو روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت سفارش کنید.

طول
17 سانتی متر
جنس بدنه
پلاستیک
وزن
300 گرم
سایر ویژگی ها
بازه دمای 0 تا 60 درجه سانتی گراد
دارای طناب اتصال و آویز شدن
قابلیت شناور در انواع استخر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...