لوازم یدکی استخر پیش ساخته

دسته تلسکوپی جارو اسکیمر استخر اینتکس مدل 29055

از {{model.count}}

intex 29055 telescopic aluminum handle

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

دسته تلسکوپی جارو اسکیمر استخر پیش ساخته اینتکس، یکی از پر کاربرد ترین لوازم جانبی در زمینه نظافت استخر پیش ساخته بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای قابلیت رگلاج به صورت تلسکوپی بوده و از آلیاژ سبک و مقاومی بهره می برد. از این میله تلسکوپی می توان برای اتصال به انواع جارو اسکیمر استفاده نمود.

دسته تلسکوپی جارو اسکیمر استخر پیش ساخته اینتکس، یکی از پر کاربرد ترین لوازم جانبی در زمینه لوازم نظافت استخر پرتابل و قابل حمل محسوب شده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول در دو سایز بندی کوچک و بزرگ تولید شده که این مدل با داشتن حداکثر طول 279 سانتی متری می تواند به انواع جارو اسکیمر دستی و یا برقی متصل شده تا در نهایت دسترسی راحت تری را به قسمت میانی و دیواره های انواع استخر بزرگ فراهم سازد.

جنس دسته تلسکوپی اینتکس از آلومینیوم کاملا سبک و ضد زنگ بوده که در عین حال از مقاومت و تحمل فشار مناسبی نیز برخوردار است. این فریم با ساختار و تکنولوژی تلسکوپی قابلیت باز و بسته شدن (تغییر طول بدنه) را خواهد فراهم خواهد ساخت. این محصول دارای وزن بسته بندی 720 گرمی بوده از همین رو بسیار سبک و قابل حمل خواهد بود. برای خرید دسته تلسکوپی جارو اسکیمر استخر اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۲۷۹ سانتی متر
وزن
۷۲۰ گرم
جنس بدنه
آلومینیوم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...