لوازم یدکی استخر پیش ساخته

درپوش استخر پیش ساخته فریمی بست وی مدل 58103

از {{model.count}}

bestway 68103 portable pools solar cover

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

درپوش استخر پیش ساخته فریمی بست وی از مهمترین لوازم جانبی برای استخر مستطیلی قابل حمل با ابعاد 221 در 150 سانتی متر بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. درپوشی که در برابر نور آفتاب، بارش و نفوذ گرد و غبار مقاوم بوده در نتیجه باعث حفظ بهتر آب درون استخر خواهد شد.

درپوش استخر پیش ساخته فریمی بست وی مناسب برای استخر قابل حمل مستطیلی با طول 221 سانتی متر بوده که توسط شرکت بست وی تولید می شود. این درپوش در واقع تولید شده از متریال پلی اتیلن و PVC بوده که متریال ضخیم را ایجاد کرده است تا مانع از ورود بارش باران و برف، گرد و غبار و نور آفتاب شود از همین رو تاثیر بسزایی در حفظ آب درون استخر خواهد گذاشت. درپوش استخر پرتابل بست وی از مهمترین لوازم جانبی یک استخر روکار محسوب شده که وجود آن برای استخر ها حیاطی خواهد بود. ابعاد حالت باز آن برابر با 224 در 154 سانتی متر بوده و در یک پکیج با وزن بسته بندی 550 گرمی عرضه می شود. برای خرید درپوش استخر پیش ساخته فریمی بست وی می توانید سفارش خود را به روش آنلاین و یا تلفنی در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

ابعاد
224 در 154 سانتی متر
وزن
۵۵۰ گرم
جنس بدنه
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...