لوازم یدکی استخر پیش ساخته

درپوش استخر پیش ساخته سولار اینتکس مدل 28011

از {{model.count}}

intex 28011 pool solar

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

درپوش استخر پیش ساخته سولار اینتکس مناسب برای استخر ایزی ست با قطر 305 سانتی متر، از پر کاربرد ترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این کاور استخر اینتکس از قابلیت سولار برخوردار بوده و می تواند گرمای آفتاب را به آب منتقل کند بنابراین در گرم شدن آب بین 3 الی 4 درجه سانتی گراد موثر خواهد بود.

درپوش استخر پیش ساخته اینتکس مدل سولار، از جدید ترین روکش استخر پیش ساخته مدل ایزی ست در سایز 305 سانتی متر بوده که بر خلاف مدل های ساده از کیفیت ساخت بالا و ویژگی های جدید تر برخوردار می باشد. روکش یا درپوش استخر اینتکس، از پر کاربرد ترین لوازم یدکی استخر پیش ساخته بوده که جهت حفظ آب درون استخر ها در برابر آلودگی و ورود انواع زباله ها مورد استفاده قرار می گیرد. مدل های ساده تنها کاربرد جلوگیری از آلوده شدن آب استخر ها را داشته اما این درپوش سولار استخر اینتکس علاوه بر این ویژگی، با توجه به نوع ساختار و متریال به کار برده شده در خود، امکان گرم کردن آب به مقدار 3 الی 4 درجه سانتی گراد را خواهد داشت.

طراحی این روکش استخر پیش ساخته ایزی ست به صورت مشبک بوده و به خوبی گرمای آفتاب را به خود جذب نموده و سپس به آن منتقل می کند. همچنین نوع متریال آن موجب جلوگیری از تبخیر آب شده بنابراین در حفظ مقدار آب درون بدنه استخر ها نیز موثر خواهد بود. این کالا در یک ساک حمل مخصوص با وزن 1.3 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید درپوش استخر پیش ساخته سولار می توانید این کالا را پس از ثبت سفارش در سایت نمایندگی اینتکس و یا سفارش تلفنی، در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

وزن
۱.۳ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک
سایر ویژگی ها
گرم نگه داشتن آب
جلوگیری از ورود زباله

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...