لوازم یدکی استخر پیش ساخته

درپوش استخر پیش ساخته خانگی اینتکس مدل 28013

از {{model.count}}

intex 28013 pool solar

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

درپوش استخر پیش ساخته خانگی اینتکس مدل سولار، یکی از پرکاربرد ترین لوازم جانبی انواع استخر پیش ساخته فریمی و ایزی ست بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای خاصیت سولار یا همان قابلیت جذب نور و گرمای آفتاب بوده تا علاوه بر جلوگیری از ورود آلودگی و زباله به فضای داخل استخر، موجب گرم شدن آب تا مقداری محدود و جلوگیری از تبخیر آب استخر شود.

درپوش استخر پیش ساخته اینتکس مدل سولار، یکی از جدید ترین روکش استخر پیش ساخته در مدل های فریمی و ایزی ست بوده که در میان پر کاربرد ترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته قرار می گیرد. این روکش استخر اینتکس بر خلاف مدل های ساده از ویژگی سولار بودن برخوردار است از همین بین 3 الی 4 درجه سانتی گراد آب استخر را با جذب نور آفتاب گرم خواهد کرد. ساختار مشبک در قسمت رویه آن در گرم کردن و حفظ دمای آب استخر موثر بوده و از طرفی مانع از تبخیر آب خواهد شد.

این کاور سولار استخر پیش ساخته اینتکس برای استخر هایی با طراحی گرد و با سایز 457 سانتی متر مورد استفاده قرار گرفته و تنها برای این سایز از انواع استخر فریمی و ایزی ست در برند های مختلف مناسب خواهد بود. این کالا دارای وزن بسته بندی 3.7 کیلوگرمی بوده و از یک ساک حمل مخصوص برای جابجایی راحت تر برخوردار می باشد. برای خرید درپوش استخر پیش ساخته خانگی سولار (خورشیدی) کافیست محصول خود را به روش اینترنتی و یا تلفنی در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

وزن
۳.۷ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک
سایر ویژگی ها
حفظ دمای آب تا ۴ درجه
ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...