لوازم یدکی استخر پیش ساخته

درپوش استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28028

از {{model.count}}

intex 28028 pool cover and solar

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

درپوش استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28028 یکی از محصولات جانبی و یدکی استخر پیش ساخته می باشد که می توانید از آن برای استخر پیش ساخته های 4 متر در 2 متر استفاده کنید و البته استخر پیش ساخته های کوچک تر هم قابل استفاده است. جنس بدنه روکش استخر پیش ساخته ایتنکس از پی وی سی ساخته شده است که برای خرید می توانید به صورت تلفنی، اینترنتی و حضوری از مستر اینتکس اقدام کنید.

درپوش استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28028، استفاده از درپوش استخر برای استخر پیش ساخته موجب می شود که گرد و غبار و اشیای اضافی مانند برگ، خس و خاشاک به داخل آب استخر نفود نکند که کار پمپ تصفیه سخت شود و یا مجبور شوید که آب استخر را تعویض کنید. البته در صورت استفاده از در پوش استخر می توانید از آب استخرتان برای مدل طولانی استفاده کنید. در پوش استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28028 از سری لوازم یدکی و جانبی استخر پیش ساخته می باشد که در برخی از استخر پیش ساخته ها به صورت پیش فرض در بسته بندی آنها قرار داده شده است و در برخی قرار داده نشده است که بهتر است آن را خریداری کنید.

درپوش استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28028 از پی وی سی ساخته شده است که رنگی آبی دارد که در حفظ دما آب بسیار کمک به شما می کند و موجب می شود که حرارت آب افزایش پیدا نکند که آب داخل آن بخار شود. ابعاد این محصول برابر است با 4 متر در 2 متر می باشد که مناسب برای استخر پیش ساخته های مستطیلی تا این ابعاد می باشد که برای ابعاد های کوچک تر می توانید آن را ببرید تا بتوانید از آن استفاده کنید. برای مقاوم نگه داشتن این روکش استخر اینتکس 4 متری می توانید با طناب آن را مهار کنید تا در صورت ورزش باد، روکش استخر پیش ساخته استوار و محکم در سر جای خودش قرار بگیرد. برای خرید و قیمت درپوش استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28028 می توانید از نمایندگی اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس نمایندگی فروش انواع محصولات بادی و غیر بادی اینتکس می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

ابعاد
378 × 186 سانتی متر
وزن
1.75 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...